ساری-سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تاکشور از وابستگی‌ها رها شود، خاطرنشان کرد:با رها شدن از وابستگی های اقتصادی کشور به ثبات اقتصادی می رسد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۳۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران که با حضور دکتر اسماعیلی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان و همراهان، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، با اشاره به سال گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در میدان تصمیم، باید بهم کمک کنند  تا بر مشکلات تولید و صنعت غلبه پیدا کنیم.

سرهنگ شعبانی شهرک‌های صنعتی را قرارگاه‌های جهاد صنعتی در شهرستان‌ها برشمرد و افزود:این قرارگاه ها  باید بر اساس سیاست‌های جدید نظام، به فعالیت حداکثری برسند.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا تصریح کرد:باحضور قرارگاه های جهاد صنعتی در مقابل حربه اقتصادی دشمن بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

سرهنگ شعبانی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تاکشور از وابستگی‌ها رها شود، خاطرنشان کرد: رها شدن از وابستگی اقتصادی کشور به نشاط اقتصادی و ثبات معیشتی دست پیدا می کند که این امر، با حضور بسیجیان ممکن می شود.

به گزارش بسیح، در پایان مراسم از زحمات ابراهیم روحانی قدردانی و  حکم انتصاب احسان رجبی بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها