خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نبی زاده، با بیان اینکه "سردار سلیمانی" تبلور ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: مکتب حاج قاسم دارای مؤلفه‌های بسیار مهمی است و اینکه مقام معظم رهبری برای ایشان اطلاق مکتب می‌کند، دارای هدف بزرگی است.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۰۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

نشست هم‌اندیشی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان با موضوع طرح تبیین و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، به بیان نکاتی در راستای حفظ منزلت طلبگی پرداخت و گفت: ما به‌عنوان جامعه طلاب و روحانیت رسالت‌های سنگینی بر عهده‌داریم؛ لذا باید تلاش کنیم با مراقبت‌های اخلاقی، هویت طلبگی ما حفظ شده و کمرنگ نشود.

"سردار سلیمانی" تبلور ارزش‌های انقلاب اسلامی است

وی با ابراز خرسندی از حضور و همکاری مستمر مدیران ادارات در انجام به‌موقع مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت: سرمایه انسانی ما در استان خوزستان در کشور کم‌نظیر است؛ چراکه این مجموعه هم از جهت تجارب ارزشمند حوزوی، اداری و تبلیغی و هم از جهت بهره‌مندی از پیشکسوتان و اساتید با تجربه، دارای سرمایه‌های مؤثری می‌باشد.

این مقام فرهنگی در ادامه، توضیحاتی در راستای اجرای طرح تبیین و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه داد و تصریح کرد: طرح تبیین و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برای اولین بار است که توسط تعدادی از مدیران کل تبلیغات اسلامی در کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: مکتب حاج قاسم دارای مؤلفه‌های بسیار مهمی است و اینکه مقام معظم رهبری برای ایشان اطلاق مکتب می‌کند، دارای هدف بزرگی است.

حجت‌الاسلام نبی زاده با بیان اینکه «حاج قاسم تبلور یافته و تجلّی یافته ارزش‌های انقلاب اسلامی است» خاطرنشان کرد: هر اقدامی در این راستا در پیش گرفته می‌شود در جهت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد؛ لذا تلاش شود اصل کار با استفاده از ظرفیت‌های مردمی انجام شود.

لازم به ذکر است در بخش پایانی این نشست، مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان به شکل گفتگو محور به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها