خبرهای داغ:
مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عصر امام (ره) قطعه ای نورانی از تاريخ بشر است

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: عصر امام (ره) قطعه ای نورانی از تاريخ بشر است، كه از ويژگی‌های منحصر به فرد برخوردار می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۳۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، همايش مكتب انقلاب اسلامی و تمدن نوين اسلامی با حضور مسئولين شهرستان و مجموعه پايوران سپاه نقده با سخنرانی حجت الاسلام متين مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء استان در حسينيه سپاه نقده برگزار شد.

وی با اشاره به وجود مكتب الهی و طاغوتيان، گفت: در دنيا دو مكتب وجود دارد كه پيروان آنها به نورانيت و كمال می رسند يا به قعر تاريكی و سقوط سرازير می شوند.

متين ادامه داد: مكتب انقلاب اسلامی ما در حقيقت سرمنشاء آن همان ولايت الله است و آمده تا با مكاتبی كه هدف آنها كشيدن انسان از نورانيت به سمت ظلمات است مقابله كند و ما برای اينكه بدانيم اين مكتب چقدر موفق بوده است بايد به دستاوردهای آن نگاه كنيم.

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهداء استان، مكتب انقلاب اسلام را زنده و پويا دانست و افزود: شهيدان برجسته ما مخصوصا شهيد سليمانی و شهيد حججی كه تربیت شده آموزه های دين مبين اسلام و مكتب انقلاب اسلامی هستند در تمام دنيا از جمله در بين آمريكاييان و اروپاييان مورد قبول واقع شده اند و اين نشان می دهد مكتب ما در قلب آنها نفوذ كرده و اين يعنی مكتب ما زنده است.

متين به سه ويژگی مهم مكتب امام (ره) پرداخت و بيان داشت: ويژگی اول مكتب امام (ره) تجديد حيات دينی و معنوی انسان معاصر است و دومين آن بطلان نظريه های ضددينی و سومين ويژگی پاكسازی جهان از عقايد انحرافی است و همه بدانيد مكاتبی كه ساليان سال در پی تبليغ بی دينی و بی خدايی بودند با تاثير گرفتن از مكتب انقلاب اسلامی از عقايد باطل خود دست كشيدند.

وی در پايان انقلاب اسلامی را مكتب مقاومت و بيداری امت اسلامی عليه استكبار دانست و خاطرنشان کرد: مكتب ما به هيچ زبانی تعلق ندارد بلكه متعلق به تمام زبان هاست و محدود به جغرافيای خاصی نيست بلكه متعلق به كل دنياست و هدف آن تشكيل بسيج جهانی برعليه كسانی است كه سعی در انحطاط جوامع اسلامی دارند پس بياييد با دست در دست هم دادن و متحد شدن، مكتب اسلامی خود را كه بالاترين و عالی ترين مكتب هاست در عالم به اهتزار دربياوريم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار