خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان:
همدان- مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج در تمام ادوار حلال مشکلات بوده و با تقویت بسیج می‌توانیم همه تحریم‌ها را رفع کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۴۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

مریم رزجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: این مردم هستند که با حضور داوطلبانه خود بسیج را تشکیل دادند و با عمل و جانفشانی‌های خود چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن با غیرت، پایمردی و جانبازی عالی‌ترین درجات را کسب کردند.

وی با بیان اینکه بسیج دستاوردهای فراوانی در طول این مدت به دست آورده است، افزود: تربیت نیروهای انقلابی، ولایتمدار و پای کار بسیار باارزش است.

مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان ادامه داد: بسیج در تمام ادوار حلال مشکلات بوده و با تقویت بسیج می توانیم همه تحریم ها را رفع کنیم.

وی گفت: خواهران بسیجی در همدان با حضور میدانی خود در تمام عرصه‌ها خوش درخشیدند و حضور جوانان بانشاط با روحیه معنوی و بااخلاص بالا از ظرفیت‌های خاص ما هستند و آنها در عرصه‌های ۹گانه بسیج سازماندهی و با توجه به علاقه خود بکارگیری می‌شوند.

رزجی با بیان اینکه تربیت نیروهای انقلابی، ولایتمدار و پابه کار از جمله وظایف بسیج است، ابراز داشت: بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان برنامه متنوع فرهنگی را در سطح پایگاه‌های مقاومت و محلات برگزار می‌کند که از جمله برنامه‌های شاخص برگزاری کارگاه‌های آموزشی، یادواره شهدا، آبروی محله، همایش های فرهنگی و ... است.

انتهای پبام/

ارسال نظرات