خبرهای داغ:
کوچکی نژاد:

جریان نفوذ و انحراف همواره با انقلاب همراه بوده است/امروز جنگ اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم است

نماینده مردم رشت گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بدنه اجرایی همه دولت‌ها بحث نفوذ اتفاق افتاده، جریان ملی گرایی در دولت موقت، جریان نفاق در دولت دوم و جریان انحراف و نفاق در دولت سوم و چهارم خودنمایی کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۵۹۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

 به گزارش  خبرگزاری بسیج، جبار کوچکی نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه جریان نفوذ و انحراف با جریان انقلاب همراه بوده، انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار به تمامی حرکت‌های انقلابی در قرن اخیر آسیب وارد کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بدنه اجرایی همه دولت‌ها بحث نفوذ اتفاق افتاده، جریان ملی گرایی در دولت موقت، جریان نفاق در دولت دوم و جریان انحراف و نفاق در دولت سوم و چهارم خودنمایی کردند که با هوشیاری مقام معظم رهبری به عنوان رئیس دولت جریان میرحسین موسوی کنترل شد.

وی افزود: جریان نفاق و نفوذ همراه با جریان خانوادگی و زراندوزی در دولت پنجم و ششم مسیر حرکت انقلاب را منحرف کرد و نفوذ کلاهی‌ها و انفجار حزب جمهوری اسلامی و نفوذ افرادی همچون کشمیری در دولت شهید رجایی و شهید باهنر باعث سقوط این دولت‌ها شد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: در دولت هفتم و هشتم جریان نفوذ و نفاق‌، فتنه 78 و جریان قتل‌های زنجیره‌ای و بسیاری از طرح‌های کودتایی را طراحی کرد. جریان انحراف و نفاق در دولت نهم و دهم را منحرف کرد و جریان خانوادگی و ثروت‌اندوزی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مسیر خدمت‌رسانی به مردم را منحرف کرد و باعث عقب‌ماندگی جمهوری اسلامی و ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دولت سیزدهم با تلاش جریان انقلابی تشکیل شده، همان جریان خانوادگی و فامیلی با ثروت‌اندوزی خودنمایی می‌کند، هرچند آقای رئیسی با سابقه انقلابی و پاکدستی که دارد با این جریان مبارزه می‌کند، ولی باید مدام مراقبت کند.

وی افزود: امروز مجلس شورای اسلامی و دولت انقلابی در یک سنگر با دشمن مبارزه می‌کند. امروز جنگ اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم است، آقای رئیس جمهور! بیش از صد روز گذشت، هنوز بسیاری از سازمان‌های مهم و دستگاه‌های اجرایی شما بلاتکلیف هستند. آنها که پاکدست هستند را تثبیت کنید و اگر این چنین نیست سریعا تغییرات را انجام دهید.

کوچکی نژاد در پایان با اشاره به فاجعه زیست محیطی و نابودی جنگل‌های شمال و آلوده شدن آب‌های زیرزمینی در منطقه اشاره کرد و کلیپی را در این باره برای نمایندگان پخش کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار