زنجان-امام جمعه،استاندار و فرمانده سپاه زنجان در پيامي مشترك درگذشت عالم وارسته، و بسيجي عارف حضرت آيت الله نورالدين حيدري زنجاني را تسليت گفتند.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۲۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛متن پيام به شرح زير است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

انا لله و انا الیه راجعون 

 

 

ضایعه ارتحال عالم ربانی رزمنده خستگی‌ناپذیر و نستوه ابوالشهید حضرت آیت الله حاج شیخ نورالدین حیدری زنجانی که عمر پر برکت خود را با مجاهدت فی سبیل الله و فداکاری و مبارزه بی امان آن در جبهه های حق علیه باطل سپری نمود، به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله و نائب برحقش مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده محترم ایشان و عموم امت ولایتمدار به ویژه مردم شهید پرور استان زنجان تسلیت عرض میکنیم.

 

 

بي شک سرزمین مجاهدت های خاموش کردستان خاطره حضور پر افتخار و ایثارگرانه این عالم ارزشمند را به عنوان اولین نماینده امام راحل عظیم الشان در جبهه هاي غرب و شمال غرب و سپاه کردستان هرگز فراموش نخواهد کرد و فداکاری این چهره خدوم و انقلابی در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی و تعمیق وحدت و اخوت میان مردم غیور و شریف غرب کشور و پس از آن نیز فعالیت های تاثیر گذار در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و نشر و انتقال ارزش های دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد.

 

 

اینجانبان برای روح بلند آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند شهیدش را از درگاه خداوند متعال خواستاریم و این مصیبت وارده را به خانواده محترم، فرزندان داغدار و عموم مردم شهید پرور استان زنجان تسلیت و تهنیت می گوییم .

 

 

به همین مناسبت مجلس یادبودی در روز سه شنبه مورخ ١٤٠٠/٠٩/١٦از  ساعت ١٤:٣٠ لغایت ١٦ در محل امامزاده سید ابراهیم علیه السلام با رعایت دستورالعمل های بهداشتی منعقد خواهد شد، لذا از عموم مردم شهید پرور استان جهت بزرگداشت مقام این عالم ربانی دعوت به عمل می آید.

 

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان 

 

محسن افشارچی استاندار زنجان

 

جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان

 

 

ارسال نظرات