خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان این‌که بسیجی خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند گفت: افتخار می‌کنم که از نخستین روز‌های تشکیل بسیج تا به امروز بسیجی هستم.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۲۷
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در آئین افتتاح سومین محله اسلامی شهر دامغان با عنوان محله اسلامی امام خمینی (ره) همزمان با هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج از معجزات انقلاب اسلامی و یادگار بی مانند امام خمینی (ره) است.

امام جمعه دامغان با گرامیداشت هفته بسیج و ستودنی خواندن نقش این نیروی مخلص و انقلابی در عرصه‌های مختلف، به مسئله مهم بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: بار اصلی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است و رهبر فرزانه انقلاب نیز با اشارات مختلف نسبت به جوانان در این بیانیه بر آن تأکید کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان این‌که بسیجی خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند گفت: افتخار می‌کنم که از نخستین روز‌های تشکیل بسیج تا به امروز بسیجی هستم؛ همه باید بسیجی شویم و بسیجی عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با بیان اینکه همه ملت ایران به واقع بسیجی هستند؛ خاطرنشان کرد: دشمن هرچه تلاش کند نمی‌تواند ریشه‌های ملت بزرگ ایران را بخشکاند، این ریشه‌ها هر روز محکم‌تر می‌شوند، بسیج تفکری راهگشا و هدایتگر است، هر زمان جامعه دچار بحرانی می‌شود از میوه‌های این شجره طیبه بهره می‌برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها