خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) از کمک بیش از 390 میلیارد ریال گروه های جهادی در عرصه های مختلف به نیازمندان و محرومین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۸۷
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) :مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) از کمک بیش از 390 میلیارد ریال گروه های جهادی در عرصه های مختلف به نیازمندان و محرومین خبر داد.

وی ادامه داد : در شش ماهه اول امسال به همت و کمک گروه های جهادی و خیرین بیش از 390 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی اعم از بسته های معیشتی، بسته های لوازم التحریر، قربانی و ذبح گوسفند و توزیع گوشت و  جهیزیه تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

صفاییه افزود : گروه های جهادی بیش از 74 هزار بسته معیشتی شامل: برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات،گوشت، مرغ و ...  به ارزش ریالی 223 میلیارد ریال که میانگین هر بسته 3 میلیون ریال بود تهیه و به دست نیازمندان رساندند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) گفت: همچنین گروه های جهادی بیش از 300 هزار غدای گرم به ارزش ریالی66 میلیارد ریال پخت و بین نیازمندان و محرومین توزیع کردند.

صفاییه در ادامه به ذبح و قربانی بیش از 560 راس گوسفند اشاره کرد و گفت ارزش ریالی این تعداد راس 18 میلیارد ریال بوده که به همت خیرین عزیز این کار خیر نیز صورت گرفت و گوشت قربانی با کمک گروه های جهادی و بسیج سازندگی به دست نیازمندان رسید.

محمد علی صفاییه در پایان افزود به همت گروه های جهادی و بسیج سازندگی 170 قرض الحسنه تا کنون راه اندازی شده که در شش ماه اول امسال بیش از 1570 وام به مبلغ 60 میلیارد ریال با عناوین اشتغال زایی و ازدواج به جوانان و بسیجیان داده شده.

ارسال نظرات
پر بیننده ها