تهامی گفت: ۳۲ سری جهیزیه، ۱۷۱بخاری و آبگرمکن و ۱۰۸ویلچر برای کودکان و نوجوانان در قالب سه پویش در استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۰۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مجتبی تهامی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  در آغاز طرح حرکت مثبت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و پویش ملی احسانه و پویش ملی اهدای وسایل گرمایشی به مناطق کم برخوردار به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پویش ملی احسانه را در سطح کشور آغاز  کرده و در همین راستا ۳۲ سری چهیزیه از اقلام ایرانی شامل اقلام ضروری از جمله یخچال، تلویزیون، فرش، گاز و...به زوج های کم برخورار در سطح استان اهدا شده است.

وی افزود: همچنین گرمایش احسانه نیز در دستور کار قرار دارد که در این راستا بنیاد احسان ۱۷۱ عدد بخاری و آبگرمکن را در فصل زمستان در اختیار خانواده‌های کم برخوردار قرار داده است.

تهامی ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز ۱۰۸ عدد ویلچر به معلولان کودک و نوجوان تا ۱۴ سال اهدا کرده که این پویش با نام پویش مثبت حرکت است که امیدواریم این پویش ها همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اضافه کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این سه پویش بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات