رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد زمان استقبال از درب باب المهدی حرم امامین عسکریین (ع ) و نحوه برگزاری این مراسم در یاسوج را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۲۰
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، دکتر حسن حکمتیان افزود: این مراسم روز دوشنبه 15 آذر ساعت 14 از مقابل پادگان صاحب الزمان به صورت خودرویی آغاز و تا میدان امام حسین علیه السلام یاسوج ادامه می یابد.

وی ابراز داشت؛ همچنین مراسم استقبال عمومی پیاده روی ساعت 15 عصر همان روز (دوشنبه 15 آذر ساعت)با حضور مسئولان و قشرها مختلف مردم از میدان امام حسین ع شهر یاسوج تا دارالقران الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان رو به روی گلستان 1 برگزار می گردد. 

حکمتیان افزود: سخنران این مراسم آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان خواهد بود.

گفتنی است؛ساخت درب باب المهدی حرم مطهر امامین عسکریین به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است که پس از ورود چهارچوب درب به استان کار ساخت آن در محل اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود .

حکمتیان گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده ساخت این درب باید در طول دو سال انجام شود که بخشی از این زمان سپری شده و تا شش یا یکسال آینده تکمیل می شود و برای نصب به شهر سامرا در عراق منتقل خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این امر معنوی می توانند کمک های خود را به  شماره کارت بانکی این ستاد 5859837000484697 واریز و در فرایند ساخت این درب مشارکت کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات