خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله این سازمان، ایجاد همگرایی و هم‌افزایی میان خبرنگاران و در جبهه رسانه در تراز انقلاب اسلامی را جزو مهمترین اهداف آن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۶۳
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عباس محمدیان» شامگاه یکشنبه در دیدار با امام جمعه کرمانشاه در مسجد حاج شهباز خان، اظهار داشت: اولویت ما این است که ظرفیت‌های موجود فعال جبهه رسانه را در راستای خط مقدم جنگ رسانه‌ای ساماندهی کنیم و از ظرفیت‌ها و سلیقه‌های مختلف رسانه‌ای استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه کشورمان در جبهه رسانه ای موقعیت حساسی دارد و شاهد خلا در این جبهه هستیم، گفت: امیدوارم به برکت بسیج بتوانیم این خلأ را برطرف کنیم.

محمدیان با بیان اینکه در حوزه کادرسازی و تربیت جبهه رسانه در یک دهه اخیر بسیار ضعف داشته‌ایم و آموزش‌های نوین ارائه نشده است، گفت: نیاز است آموزش‌های نوین را ارائه و تربیت خبرنگاران تخصصی را در حوزه کاریمان دنبال کنیم تا شاهد بلوغ فکری و اجتماعی در جامعه رسانه باشیم.

رییس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: هر کجا که انقلاب دچار کندی حرکت شده و یا نیاز به جریان‌سازی انقلابی داشته است، بسیج ورود کرده و میدان‌دار عرصه‌های سخت چه در جنگ تحمیلی، چه در جنگ نرم و چه در جنگ رسانه‌ای بوده است.

وی ادامه داد: باید تلاشمان این باشد که رسانه‌های داخلی مرزشان را فراتر از مرز ایران ببینند و بسترسازی و شبکه‌سازی کنند تا بتوانیم در جبهه برون مرزی انقلاب اسلامی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‎‌های خوب رسانه‌ها نقش ایفا کنیم.

محمدیان خاطرنشان کرد: لازم است از ظرفیت‌ شبکه‌های اجتماعی و شبکه‎های مختلف رسانه‌ای اعم از شبکه‌های مختلف رسانه‌های بین‌المللی، داخلی و بومی و محلی در راستای هم‌افزایی گفتمان دینی و انقلابی استفاده کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تأثیر گذاری بالای رسانه ها در دنیای امروزی، تقویت بنیه علمی این جبهه را یکی از برنامه‌هایی عنوان کرد که این سازمان آن را با جدیت دنبال می کند.

وی همچنین با اشاره به رهنمودهای ارزشمند امام جمعه کرمانشاه و حمایت های همیشگی وی از اصحاب فرهنگ و رسانه، گفت: امیدوارم جبهه بسیج رسانه کشور و استان کرمانشاه همچنان از این نصایح و رهنمودها برخوردار باشند.

محمدیان در پایان خواستار تشکیل جلسات ماهانه اهالی بسیج رسانه استان با آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه شد و گفت: در این نشست های دوستانه خط فکر لازم از سوی نماینده معظم ولی فقیه به اصحاب رسانه ارائه و قدم های محکمی در راستای خنثی سازی تبلیغات دشمنان برداشته خواهد شد.

ارسال نظرات