مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 17 پروژه برق رسانی در 14 روستا و سه نقطه شهری شهرستان لنده خبرداد.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۱۷
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد ، " جمال معتمدی زاده " در حاشیه کلنگ زنی این پروژه ها در روستای " ایدنک " که با حضور نماینده ولی فقیه ، معاون عمرانی استاندار و برخی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهارداشت: هم اکنون بیش از 152 میلیارد تومان برای پروژه های حوزه برق رسانی در طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش نرخ تلفات انرژی استان کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی و امیدواریم تا چهار ماه آینده تمامی این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

وی کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از نوسانات و ناپایداری شبکه های توزیع نیروی برق و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق از خدمات زیرساختی را از مهمترین دلایل اجرای این پروژه ها عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برق در پروژه‌ جهادی برق شهرستان لنده را حدود 15 کیلومتر ذکر و یادآورشد: 14 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت منصوبه 1450 کیلوولت آمپر نیز در این راستا وارد مدار می‌شود.

معتمدی زاده افزود: اعتبار پروژه برقی که اکنون در روستای ایدنک کلنگ زنی شد نیز 10 میلیارد ریال بوده که در زمان اجرای آن 2 دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت 250 کیلوولت آمپر نصب و از سویی بیش از 2 کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برق نیز احداث و بهینه‌سازی می‌شود.

وی از پیش بینی 300 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های برق رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سالجاری هم خبرداد و تصریح کرد: تمامی پروژه های برق در این استان اکنون فعال هستند.

شهرستان لنده از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز استان حدود 260 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات