خبرهای داغ:

پبام تبریک امام جمعه و فرمانده سپاه کازرون به مناسبت قهرمانی تیم نونهالان شهرستان کازرون

امام جمعه و فرمانده سپاه کازرون به مناسبت قهرمانی تیم نونهالان شهرستان کازرون پبام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۷۵
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون به مناسبت قهرمانی تیم نونهالان مالک اشتر کازرون در مسابقات لیگ برتر فوتسال نونهالان استان فارس، در پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: پیروزی مقتدرانه و غرور آفرین تیم فوتسال نونهالان مالک اشتر و صعود به لیگ برتر کشور که به راستی لایق این عزیزان بود را به مردم ورزش دوست کازرون، اعضای محترم و پرتلاش کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی مالک اشتر و هوادران این تیم تبریک می گوییم.
به گزارش بسیج، کازرون ۸ سال است در فوتسال نماینده ای نداشته که پس از قهرمانی تیم بزرگسالان استقلال کازرون به سرپرستی فضل الله پاک سرشت در استان فارس در سال ۹۲ دیگر هیچ یک از تیمهای فوتسال کازرونی نتوانسته بودند این افتخار را برای شهرستان کسب کنند تا اینکه علی فرهمند مدیر و مربی باشگاه فرهنگی ورزشی مالک اشتر با قهرمانی در جام نونهالان شهرستان به مسابقات استان راه پیدا کرده و با یک برنامه ریزی دقیق و منظم باحمایت امام جمعه شهرستان کازرون از ابتدا تا انتهای مسابقات و کمک ناحیه مقاومت سپاه و خیرین ورزش دوست همچون مجتمع نان برادران بهاری، نمایندگی سایپا قناعتی، بستنی لوتوس، آشپزی علیپور، و آقایان(حمیدمحمدی، حیدر و هدایت ارجی، محمدعلی سخاوتی و حامد طاووسی) راهی مسابقات نونهالان استان در شهرستان خرامه شد.
 این تیم پس از کسب ۷ امتیاز در مرحله گروهی و با حذف میزبان بازیها بعنوان تیم اول گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد و پس از شکست مقتدارنه ۷ بر ۱ تیم نی ریز به فینال این دور از مسابقات رسید. در بازی فینال نیز این مالک اشتر بود که در یک بازی نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل آیندگان جوان صفاشهر به برتری رسید و انتظارها برای کازرون پس از ۸ سال پایان یافت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها