در دیدار مسئول بسیج حقوقدانان شهرری با رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری مطرح شد؛
مسئول بسیج حقوقدانان شهرری در نشست با رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری، پیرامون مسائل مختلف امنیتی، رفع مشکلات حقوقی مردم در مراجعه به کلانتری، آموزش و کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد تعامل بین ادارات و... بحث و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۳۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

مسئول بسیج حقوقدانان شهرری محمد میانکار در نشستی، پیرامون مسائل مختلف شهرری از قبیل امنیت، رفع مشکلات حقوقی مردم در مراجعه به کلانتری، آموزش و کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد تعامل بین ادارات شهرری، برگزاری مسابقات ورزشی در بین ادارات با ریاست محترم کلانتری ۱۳۱ شهرری دیدار و گفتگو کرد .

در این جلسه محمد میانکار اهداف و ظرفیت های بسیج حقوقدانان را به اطلاع رئیس کلانتری 131 رساند و در راستای ارائه خدمات حقوقی و مساعدت به مردم پیشنهاد برگزاری میز خدمت حقوقی در کلانتری را مطرح اعلام آمادگی کرد . در این جلسه مقرر  شد   این موضوع در جلسه ای که در دفتر فرمانده    نیروی انتظامی شهرستان ری برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار بگیرد .

 

 

در ادامه محمد میانکار رئیس بسیج حقوقدانان شهرری از خدمات سرهنگ ابن علی رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری و پرسنل خدوم این کلانتری قدردانی کرد .

در این جلسه  سرهنگ ابن علی از دستگاه   قضایی شهرستان ری خواستار برخورد شدید و اشد مجازات برای اشرار، سارقان و کسانی که باعث   مخل آرامش و نظم عمومی می شوند شد .

همچنین سرهنگ ابن علی رئیس کلانتری ۱۳۱ شهرری و محمد میانکار مسئول بسیج حقوقدانان بر تعامل همه ادارات برای کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان ری تاکید کردند ..

 

 

ارسال نظرات