نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمات ارزشمند آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی در استان ماندگار است و افراد بسیاری نزد ایشان کسب فیض و علم کردند.
کد خبر: ۹۳۹۷۹۶۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله هاشم نیازی امروز در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ عباسعلی صادقی، با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی این روحانی عالیقدر، اظهار کرد: آیت‌الله صادقی به عنوان یک پدر مهربان برای همه ما بود، و باید به فرزندان این مرحوم عرض کنم که شما تنها پدرتان را از دست ندادید، در واقع همه ما لرستانی افتخار داشتیم مرحوم به عنوان یک پدر مهربان بیش از ۷۰ سال به مردم شهر خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول این ۷۰ سال بارها خدمات گسترده‌ای از سوی مرحوم صادفی مشاهده شد، همچون پدری بانشاط و روی باز نسبت به همه برخورد می‌کرد و از این‌رو مصیبت بزرگی بر ما لرستانی‌ها با فقدان آیت‌الله صادقی وارد شده است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه همه فرهیختگان استان در مشکلات به آیت‌الله صادقی رجوع می‌کردیم، افزود: از خدا و امام زمان(عج) درخواست می‌کنیم که این صدمه جبران ناپذیر و این خلاء را به نحوی برای ما قابل تحمل نمایند.

آیت‌الله نیازی با تاکید بر اینکه مردم لرستان در طول تاریخ همواره ولایت‌مدار بوده و هستند، گفت: امید داریم اهل‌بیت علیهم‌السلام به این استان به خاطر نعمت ولایت‌مداری عنایات خود را شامل حال مردم کنند.

وی با اشاره به برخی مراتب بلا، تصریح کرد: گاهی بلا فقر بوده ولی بالاتر از فقر، بیماری جسمانی است، و بالاتر از بیماری جسمی، مرض قلب است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان، علامت بیماری قلب را بی‌تفاوتی فرد نسبت به موعظه عنوان و اظهار کرد: خدایا به ما عنایت کنید که از خواب غفلت بیدار شویم که بالاتر از بیماری قلب است.

آیت‌الله نیازی ادامه داد: اساس بیماری‌های قلبی عبارت است از غفلت، تاثیر نکردن موعظه و تغییر نکردن تحول روحی و باید به ائمه علیهم‌السلام متوسل شویم تا از خواب غفلت بیدار شویم.

وی بر تکرار بیانات مرحوم صادقی از صداوسیمای استان تاکید و  بیان کرد: یکی از ویژگی‌های آیت‌الله صادقی با همه خدمات یادکردن همواره مرگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات