معروفی گفت: دو درخواست از دولت داریم اول آن که کرمان به عنوان پایتخت جهان مقاومت اسلام معرفی شود چرا که همه ملت ایران عاشق حاج قاسم هستند و دومین درخواست مربوط به طرح جامع گلزار شهدا بعد از اتمام کرونا است
کد خبر: ۹۳۹۸۰۱۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، جلسه ی شورای اداری با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در محل استانداری کرمان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با بیان این که ۵ برنامه ملی محوری در کرمان داریم و اجلاسیه در ۱۶ دیماه برگزار می شود، توضیح داد: امسال در شهرستانهای بزرگ مثل رفسنجان و سیرجان و... تجمع های بزرگ مردمی داریم و بخشی از برنامه های سال گذشته ، امسال به سمت شهرستانها سوق داده شده اند.

معروفی ادامه داد: دو درخواست از دولت داریم اول آن که کرمان به عنوان پایتخت جهان مقاومت اسلام معرفی شود چرا که همه ملت ایران عاشق حاج قاسم هستند و دومین درخواست مربوط به طرح جامع گلزار شهدا بعد از اتمام کرونا است چرا که روزانه بالای ۱۰ هزار نفر زائر برای زیارت مرقد پاک شهید سلیمانی به کرمان می آید  از این رو درخواست فرهنگسرا برای زائرین داریم.

وی تاکید کرد: کرمان استانی است که جز سرمایه دارترین استانها اما جز فقیرترین استان های کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت های انجام شده در این استان، توضیح داد: دو قرارگاه از جمله امام حسن مجتبی(ع)  و قرارگاه نهضت آبرسانی" مرد میدان حاج قاسم سلیمانی" در استان فعال است .

وی ادامه داد:لایه روبی قنوات، ساخت سرویس بهداشتی، مدارس، ایجاد کارگاه اشتغال زایی، سوله ورزشی، کمک مومنانه از حمله اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است.

معروفی خاطر نشان کرد: در پروژه آب روستایی در قرارگاه نهضت آبرسانی یکسال پیش شروع کردیم اطلس آب استان را داریم سال گذشته ۱۲۸ روستا امسال هم به نیت عمر با برکت حاج قاسم ۶۳ روستا ۶۳ روستا آبرسانی انجام می شود.

ارسال نظرات