خبرهای داغ:
تبریز - مسابقات فرهنگی ورزشی سپاه عاشورا گرامیداشت آزادسازی «سوسنگرد – هفته بسیج» پس از دو هفته برگزاری در رشته های مختلف ورزشی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۲۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد و هفته بسیج با همکاری تربیت بدنی سپاه عاشورا و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز برگزار شد و در آن ورزشکاران، بسیجیان و آحاد مردم شرکت کردند که در پایان این مسابقات از تیم ها و نفرات برتر تجلیل و قدردانی شد.

  مسابقات فوتسال با حضور شش تیم(تربیت بدنی سپاه عاشورا، پایگاه امام هادی سازمان سیما منظر، بسیج حوزه دو شهرداری، رزمندگان پیشکسوت، فرزندان شاهد و بسیج بانک صادرات) در دو گروه سه تیمی برگزار شد و دو تیم پایگاه امام هادی و بسیج حوزه دو شهرداری در فینال مسابقات به رقابت پرداختند.

مسابقات فرهنگی ورزشی «سوسنگرد– هفته بسیج» سپاه عاشورا پایان یافت

 این دو تیم در یک بازی حساس و جذاب در وقت های قانونی به تساوی سه -سه دست یافتند و در ضربات پنالتی تیم بسیج حوزه دو شهرداری توانست با برتری مقابل حریف خود به مقام قهرمانی مسابقات دست یابد.  

  مسابقه قایقرانی با حضور قایقران های هیئت قایقرانی آذربایجان شرقی در استخر مجموعه تاریخی فرهنگی ائل گلی تبریز برای اولین بار توسط هیئت قایقرانی بسیج استان برگزار شد و همزمان با برگزاری این مسابقه و گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و هفته بسیج، هیئت قایقرانی بسیج استان نیز آغاز به فعالیت کرد.  

مسابقات فرهنگی ورزشی «سوسنگرد– هفته بسیج» سپاه عاشورا پایان یافت

  مسابقات طناب کشی نیز با هدف شادی و ایجاد تفریح برای مردم و گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و هفته بسیج با حضور تیم هایی از میان مردم حاضر در مجموعه فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز توسط هیئت ورزش های همگانی بسیج استان برگزار و مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفت.   

مسابقات فرهنگی ورزشی «سوسنگرد– هفته بسیج» سپاه عاشورا پایان یافت   

مسابقه تیراندازی نیز با حضور کارکنان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در سالن تیراندازی تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار و خواهران بسیجی در این مسابقه به رقابت پرداختند.

مسابقات فرهنگی ورزشی «سوسنگرد– هفته بسیج» سپاه عاشورا پایان یافت

  همایش کوهپیمایی این دوره مسابقات هم با حضور هیئت کوهنوردی بسیج استان در کوه عون بن علی تبریز برگزار شد و کوهنوردان با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و هفته بسیج با حضور بر سر مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند..                                                                                                      

ارسال نظرات