خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان مطرح کرد: دنیای غرب هزینه های هنگفتی برای ترویج اسلام آمریکایی صرف کردند تا بتوانند انقلاب را از آرمان‌هایش منحرف سازد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۹۴
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

قزوین ، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،علی اکبر قبادی با اشاره به اسلام ناب محمدی گفت: اسلام ناب محمدی با قدرت ایمان و اخلاق و نه با ابزار تبلیغات گسترش یافته است. رسول اکرم (ص) بدون در دست داشتن ابزار رسانه و فقط با قدرت ایمان و اخلاق اسلام را گسترش دادند.

وی در جمع بسیجیان تصریح کرد: اولین حکومتی که اسلام سیاسی دارد و اسلامیت و سیاست در کنار هم هستند، جمهوری اسلامی ایران است. با توجه به شرایط موجود و مذاکرات سیاسی اخیر، گروههایی هستند که به رشد و ترقی شیعه علاقه ای ندارد و به مسلمانان با گرایش سنی بسنده می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه بیان کرد: اصل مخالفت غرب، استعمار جهانی و صهیونیسم با تشیع است. به همین دلیل هزینه‌های هنگفتی برای حذف نام امام حسین (ع )و راهپیمایی عظیم اربعین پرداخت کردند. انقلاب اسلامی با رهبری امامین انقلاب توانست نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کند.

قبادی تصریح کرد: دشمنان ما با بکارگیری سلاح رسانه، توانستند ذهن مردم را به سوی مصرف گرایی، تجمل، استفاده از ماهواره هدایت کنند و با زیر سوال بردن مسئولین کشور و اقدامات آنها در شبکه های فارسی زبان معاند دیدگاه و ذهنیت مردم را نسبت به مسئولین ضعیف می‌کنند. کلیه این اقدامات در راستای جلوگیری از رسیدن جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود است که ما با کم کاری خود در خنثی سازی آن به این اقدامات دامن زدیم.

وی اذعان کرد: وظیفه ی ما در قبال این خطرات، افزایش آگاهی، تقویت اخلاق فردی در جمع های معنوی و بسیجی است. اسلام ناب محمدی با قدرت ایمان و اخلاق و نه با ابزار تبلیغات گسترش یافته است. رسول اکرم (ص) بدون در دست داشتن ابزار رسانه و فقط با قدرت ایمان و اخلاق اسلام را گسترش دادند.


کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به معنای آیه شریفه‌ی " آن مع العسر یسرا"، خاطرنشان کرد: وعده‌ی الهی این حرکت انقلابی با قدرت جلو می‌رود و این علم با قدرت جلو می رود و برای استمرار آن شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی،عباس بابایی دادیم. ما برای رسیدن به هدف و گشایش باید به اضطرار برسیم تا خداوند ما را نجات دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها