خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری فارس تاکید شده است:
در پی عملکرد جاری سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و توقف در برخی امور محوله و تحقق مطالبه‌گری جمعی از مهندسین حوزه عمران، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۱۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در پی عملکرد جاری سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و توقف در برخی امور محوله و تحقق مطالبه‌گری جمعی از مهندسین حوزه عمران، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس بیانیه ای را صادر نمود.
متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:
« بسمه تعالی
حضور حداکثری اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در انتخابات پرشور مهرماه ۱۴۰۰، بیانگر مطالبه گری اعضا در تغییرات اساسی در رویه اداره سازمان وتلاش در جهت خدمت بیشتر در جهت رفع مسائل مربوط به اعضا می باشد، لذا منتخبین محترم از هر طیف و گروهی که در هیأت مدیره حضور دارند می بایست ضمن احترام به تمام اعضای سازمان تلاش نمایند که کار سازمان نظام مهندسی بدون هیچ گونه وقفه ای ادامه یافته و خدمت به اعضا که در راس شعارهای تبلیغاتی ایشان بوده، در اولویت قرار گیرد و بدون سهم خواهی بتوانند در پیشبرد اهداف سازمان موفق باشند. بدیهی است، ادامه این روند ضمن اینکه براساس مفاد قانون نظام مهندسی در تعارض با وظایف و تکالیف هیات است، ایجاد وضعیت کنونی زیبنده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس نمی باشد. عدم تعیین هیات رئیسه سازمان به هر دلیل و به تبع آن برزمین ماندن کارها و امورات جاری اعضا و معطل ماندن کارمردم نه تنها موجب تضییع حقوق تمامی اعضای سازمان و مردم می شود که دلسردی و نا امیدی شرکت کنندگان در انتخابات پرشور نهمین دوره ی هیات مدیره را در پی دارد.
لذا انتظار می رود که اعضای محترم هیات مدیره سازمان به دور از هرگونه تفرقه، خودخواهی و خود شیفتگی در اسرع وقت نسبت به انتخاب هیئت رییسه اقدام تا در روند خدمت رسانی به مردم شریف استان و اعضای محترم سازمان خللی بوجود نیاید.
در پایان اعلام می دارد، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس کمافی السابق در کنار اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت خدمت رسانی به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس»

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها