تبریز- امام جمعه میانه گفت: مطالبه گری عالمانه و جهاد علمی، مهمترین مطالبه رهبری از دانشجویان بسیجی است.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۹۶
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در دیدار با جمعی از دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه های مستقر در میانه  سکوت دانشجو در برابر بی عدالتی ها، کارشکنی ها، و کارکرد ضعیف برخی از مسئولان را بسیار مبغوض دانست.

وی با تاکید بر انتقاد اصولی و به دور از هرج و مرج از سوی دانشجویان کشور، متذکر شد: حرکت علمی و مطالبه گری عالمانه، تلاش، کوشش و جهاد علمی در سطح گسترده، و رعایت مسایل اخلاقی، سیاسی و اجتماعی در عالی ترین درجه، خواسته هایی است که رهبر فرزانه انقلاب از دانشجویان دارد.

 حجت الاسلام محمدی بسیج را چشم و چراغ امت دانسته و بر لزوم همفکری، برنامه ریزی مناسب، و استفاده از تجربیات گذشتگان توسط نیروهای بسیج تاکید کرد و افزود: مهمترین چیزی که در این میان مطرح است وحدت بین طلاب و دانشجویان بسیجی است که ضعف ما در این زمینه می تواند بسیار آسیب زا باشد.

   خطیب جمعه میانه، بسیج طلاب و بسیج دانشجویی را مجموعه هایی به هم پیوسته و مکمل هم دانسته و اظهار داشت: آن چیزی که می تواند به عنوان راهکار حل مشکلات کشور مطرح گردد همین پیوند دانشگاه، روحانیت، سپاه و بسیج با رویکردی علمی و حرکتی گروهی و جهادگونه است و هر ضعفی در این راستا غیرقابل توجیه، آسیب زا و غیرقابل جبران بوده و مانعی بزرگ بر سر راه پیشرفت و ترقی است.

   حجت الاسلام محمّدی لازمه استمرار راه شهدای 16 آذر را برنامه ریزی صحیح، حفظ وحدت و حرکت جهاد گونه و علمی در راه حل مشکلات کشور با تلاش و جدیت، احقاق حق از مسئولین و مطالبه گری عنوان کرد و افزود: با باند بازی، گروه گرایی و حرکت جناحی نمی توان کاری از پیش برد بلکه خیر و برکت و موفقیت در مسیری حاصل می شود که در آن بین مسئولین و متولیان فرهنگی جامعه، اقشار تاثیرگذار و افراد دلسوز، همفکری و همگرایی ایجاد شود.

   بمناسبت گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو، جمعی از دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه های مستقر در شهرستان میانه با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها