خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: اندیمشک قهرمان همانگونه که در زمان جنگ، میزبان شایسته‌ای برای همه رزمندگان سراسر کشور بود امروز نیز می‌تواند میزبان سربلندی برای گردشگران و زائرین راهیان نور باشد.
کد خبر: ۹۳۹۸۲۹۲
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز پس از حضور در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس اندیمشک از اماکن دوران دفاع مقدس این شهر بازدید کرد.

سردار مرادحاجتی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امروز سعادتی دست داد تا خدمت مردم و مسئولین عزیز شهر ورود به جغرافیای دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: مکان های ارزشمندی همچون میدان شهدای راه‌آهن، بیمارستان شهید کلانتری، بیمارستان صحرایی و رختشور خانه از آثار مهم به جای مانده از دوران دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک هستند که باید هر چه زودتر ضمن محافظت و نگهداری بیشتر و بهتر به مکان هایی برای بازدید راهیان نور قرار بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اندیمشک قهرمان همانگونه که در زمان جنگ، میزبان شایسته ای برای همه رزمندگان سراسر کشور بود امروز نیز می تواند میزبان سربلندی برای گردشگران و زائرین راهیان نور باشد.

سردار مرادحاجتی بیان داشت: در خصوص رخدادهای این اماکن باید کتاب ها نوشته شود و فیلم ها ساخته شود. در واقع تقریظ ارزشمند و مدبرانه مقام معظم رهبری بر کتاب «حوض خون» که تنها به گوشه ای از رشادت زنان اندیمشک اشاره کرده بود، تلنگری بر غفلت ما بود که توجه مان نسبت به این همه حماسه در این شهر بیشتر شود.

وی در پایان اشاره کرد: خدا را شاکریم که همه مسئولین اندیمشک در خصوص حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس همراه و همسو هستند و همین وحدت رویه در این شهر باعث شده که به فکر راه اندازی و افتتاح دفتر حفظ آثار دفاع مقدس در این شهر مقاوم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها