در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني؛
زنجان-جانشين فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان از برگزاري برنامه كاروان هنري "روايت حبيب"در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۲۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

سرهنك ابوالفضل طهماسبي در گفت وگو با خبرنگار بسيج زنجان اظهار كرد:در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی،کاروان هنری روایت حبیب اواخر آذرماه به زنجان سفر می کند.

 

کاروان هنری روایت حبیب مهمان زنجان می شود

 

وی با بیان اینکه کاروان هنری «روایت حبیب» متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است، افزود: این رویداد فرهنگی هنری توسط ستاد مرکزی حوزه هنری و مکتب حاج قاسم در قالب مجموعه برنامه‌‌هایی با محوریت بیان وقایع و اتفاقاتی از رشادت‌های حضور شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و تروریست‌های تکفیری تدارک دیده شده ‌است که به صورت کاروان هنری از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان حضور خواهند داشت که با مشارکت حوزه‌های هنری مراکز استانی به اجرای برنامه می‌پردازند. 

 

 

 جانشين فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان افزود: آغاز حرکت کاروان هنری «روایت حبیب» از زادگاه سردار دلها، استان کرمان و سپس استان اصفهان بوده است که بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده 18 و 19 آذر ماه 1400 این کاروان هنری میهمان زنجانی‌های ولایتمدار خواهد بود. 

 

 

وی ضمن اشاره به هدف اجرای برنامه روایت حبیب در استان‌های مختلف کشور، عنوان کرد: این کاروان هنری در تلاش است تا ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری هر استان، با زبان هنر بخشی از رشادت ها و ایثار سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را به نسل جوان ارائه کند.

 

 

طهماسبي با اشاره به برنامه‌های اجرای کاروان هنری«روایت حبیب» در استان زنجان، گفت: در راستای برگزاری این رویداد فرهنگی هنری؛سپاه انصارالمهدي(عج) با همكاري حوزه هنری انقلاب اسلامی و حسینیه اعظم زنجان، نهادها و تشکل‌های مردمی و هیات مذهبی استان به برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی برگزار می‌کند.

 

 

وی برپایی غرفه نقاشی کودک و غرفه دل نوشته‌هایی برای حاج قاسم، و برپایی موکب و نمایشگاه عکس و آثار تجسمی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این رویداد فرهنگی هنری اعلام کرد.

 

 

اين مسئول اذعان داشت: نصب و رونمایی از سردیس سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری شب خاطره با حضور شخصیت‌های هنری و مذهبی ملی و استانی از ویژه برنامه‌های است که در روزهای 18 و 19 آذر ماه 1400 (روزهای پنجشنبه و جمعه) در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

 

 

طهماسبي در ادامه ضمن قدردانی و تقدیر و تشکر از همراهی و پشتیبانی حوزه هنرى و مجموعه حسینیه اعظم زنجان در برگزاری این برنامه مردمی ارزشمند اظهار امیدواری کرد که با حضور و مشارکت آحاد مردم و مسئولین استان شاهد برگزاری مراسمی باشکوه و با  عظمت در خور شأن شهدای مقاومت بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشیم.

 

 

گفتنی است، کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استانهای میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود و اختتامیه این برنامه در تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات