ساری-مسابقات فوتبال جام شهدای محله کاظم آباد شهرستان بابلسر با حضور ۱۶ تیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۴۶
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ابراهیم رزقی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای محله کاظم آباد شهرستان بابلسر گفت:به مناسبت هفته مبارک بسیج یکدوره مسابقات فوتبال با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محله کاظم آباد و شهدای والا مقام شهرستان بابلسر در زمین فوتبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محله کاظم آباد شهرستان بابلسر برگزار گردید.

 رزقی افزود:این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از محلات شهرستان بابلسر در ۴ گروه ۴ تیمی به صورت گروهی و حذفی برگزار شد که در مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم و در مجموع ۸ تیم به مرحله‌ی بعد صعود کردند.

وی ادامه داد:اکثر تیم‌های شرکت کننده دارای آمادگی بدنی و تاکتیک خوبی برخوردار بودند و شاهد رقابت فشرده و جذابی بین تیم‌های شرکت کننده بودیم و در تیم هیئت داوری هم از داوران دارای مدرک داوری استفاده کردیم.

رزقی خاطرنشان کرد:تیم‌های فوتبال زنده یاد رمضان نژاد، شادروان کجوری، فجر ساحلی و فروشگاه ورزشی لاماسیا به مرحله نیمه نهایی رسیدند که در نهایت تیم شادروان کجوری مقام قهرمانی، تیم شادروان رمضان نژاد مقام نائب قهرمانی و تیم فجر ساحلی مقام سومی را از آن خود کردند که با حضور مسئولین شهرستان به تیم‌های اول تا سوم مسابقات حکم قهرمانی، مدال و جایزه نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها