فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام می‌خواهد با احداث سد تنگ سرخ تنش‌آبی را حل کند اما به اسم فعال رسانه ‌ فعال محیط‌زیست در حال تخریب این کار هستیم.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۹۷
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حمید خرم دل امروز در نشست اخلاق رسانه‌ای و جهاد تبیین که به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت شهید خداعفو عبدیانی برگزار شد، افزود: به عنوان یک شهروند از زحمت‌هایی که اصحاب رسانه در طول یکسال گذشته کشیدند تشکر می‌کنم استان بهره‌مند از خبرنگاران دلسوز و رسانه‌های پرتیراژ است حتی روستاها و پایگاه مقاومت بسیج هم رسانه دارند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خداعفو عبدیانی گفت: یکی از مکان‌ها در سپاه فتح به نام این شهید عرصه رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: استان در عین داشتن ثروت‌های زیاد فقیر است که بخشی در حوزه خرده فرهنگ‌ها می‌گنجد نظام قومی و قبیله‌ای نظام فاخری است اما در برخی موارد اگر دقت نکنیم آسیب‌زا است.

سردار خرم دل عنوان کرد: چند وقت پیش شاهد درگیری دو طایفه در یکی از مناطق استان بودیم، جلسه‌ای با این دو طوایف گرفتیم همه افراد تحصیلکرده و دانشگاهی بودند اما موقعی که فیلم این درگیری از استان بیرون بیاید یک سرمایه‌گذار و کارآفرین جرات می‌کند بیاید سرمایه گذاری کند؟ ما اینگونه داریم چهره استان را معرفی می‌کنیم!

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : باید مشکلاتمان چون فرهنگی است از طریق فرهنگی حل کنیم، به اندازه‌ای که داریم از فضای مجازی خودمان را تخریب می‌کنیم دشمن تخریب نمی‌کند فکر می‌کنیم کار خوبی می‌کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین قضیه احداث سد تنگ سرخ چقدر داریم تخریب می‌کنیم همه هم دروغ و شایعه است. کهگیلویه و بویراحمد استان پر آبی است اما خشکسالی باعث ایجاد تنش آبی شده و نظام می‌خواهد این مشکل را حل کند اما داریم تحت عنوان فعال زیست محیطی و رسانه ‌ای تخریب می‌کنیم.

سردار خرم دل بیان کرد: می‌رویم در تلویزیون و فضای مجازی می‌نشینیم که مردم استان هیچ‌گونه منصبی در کشور ندارند، فرزندان زیادی از کهگیلویه و بویراحمد در کشور مسئولیت و منصب‌های دارند اما آیا پشت سرشان را نگاه کردند؟

وی با بیان اینکه هر اتفاقی می‌خواهد صورت گیرد باید در استان انجام شود، گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد کار شما رسانه‌ها درست است اما آن ۱۰ درصد منفی کار خودشان را می‌کنند باید مشکلات استان در حوزه فرهنگ را احصاء کنیم.

وی خطاب به رسانه‌‌ها گفت: اطلاع دارم وقتی نقد منصفانه‌‌ای می‌کنید تحت فشار قرار می‌گیرید توصیه می‌کنیم مسئولان به جای اینکه از این نقدهای منصفانه آزرده خاطر شوند ظرفیت‌شان را بالا ببرند، به ما مراجعه می‌کنند که فلان سایت علیه ما این مطلب را نوشته است.

وی بیان کرد: البته مسائل اخلاقی باید رعایت شود و فحاشی نشود اما ظرفیت‌ها را باید بالا برد. درخواستی که از رسانه‌ها داریم این است که امسال مشکلات پیرامون را احصاء کنیم.

سردار خرم دل با اشاره به اینکه فضای مجازی در استان و کشور به یک معضل تبدیل شده است، گفت: به اندازی که خود را در این فضا تحقیر و تخریب می کنیم دشمن این کار را نمی کند.

وی خطاب به خبرنگاران  بیان کرد: برادران و خواهران رسانه، سرمایه‌گذار جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که امنیت داشته باشند این فیلم و کلیپ‌هایی که از استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر می شود  سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد.

سردار خرم دل افزود: بخشی از فرار سرمایه گذاران مسئولان هستند و بخشی نیز ناشی از فضای عمومی جامعه است که این روند باید اصلاح شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد غنی اما فقیر است، ادامه داد: جغرافیایی که شما دارید بی‌نظیر است ۲ هزار نوع گیاه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۵۰۰ گونه آن گیاه دارویی است اما از این ظرفیت چه بهره‌ای می‌بریم؟ هیچی!

وی با توصیه به خبرنگاران مبنی بر اینکه ظرفیت‌های استان را به بیرون معرفی کنند، خواستار رفع مشکلات خبرنگاران از جمله بیمه آنها شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات