خبرهای داغ:
تبریز- یکی از راویان محور مقاومت در کلیبر گفت :شهدا مردان بزرگ تاریخ سازی هستند که با اهداف مشترک و والای چون نجات بشر از زیر ظلم و ستم هدایت آنها بسور نور و سعادت تحولات عظیمی دررا جهان رقم زدند.
کد خبر: ۹۴۰۴۲۶۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، باغبان در آیین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: عشق به اهل بیت(ع) و متوسل شدن به آن ها در  همه مشکلات و مقاومت و فداکاری از نقاط اشتراک شهدای اسلام بوده و با این اراده و عمل خط بطلان بر همه زوزگویان عالم کشیدند.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی آن ابر مرد میادین جنگ و مقاومت و قهرمان ظلم ستیز با تفکر و اندیشه پاک قرآنی و عمل به دستورات سعادت بخش ولایی همه فرماندهان نظامی و حتی سیاستمداران دنیا را در حیرت فرو برده و کاری کرد که مجذوب دل دردمندان عالم شد.

باغبان یاد آور شد: دشمن با نام سلیمانی به خود می لرزید و داعش با شنیدن نامش دچار وحشت می شد، این سردار دل ها با قدرت و شجاعت تمام بساط داعش را برچید و آن بی رحمترین دشمن اسلام را زمین گیر کرد.

وی ابراز داشت: فداکاری ماندگار سلیمانی و یارانش نه تنها شر داعش را از سر امت اسلامی کوتاه کرد بلکه این سردار رشید اسلام قدرت مسلمین را بر رخ جهان کشیده و استکبار در راس آن آمریکارا برای همیشه دچار وحشت و تزلزل کرد.

ارسال نظرات