حسن پور:

رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار یکی از مهمترین دغدغه های بسیج اصناف است

مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیج اصناف است و در این راستا به همفکری اتحادیه‌های صنفی و فعالان معتمد در آن بخش‌ها سعی می‌کنیم با تمام توان موانع صنعتگران کشور را رفع کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۳۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در بازدید میدانی در جریان مشکلات کارآفرینان صنعت مبلمان قرار گرفت.

در این بازدید و بررسی میدانی که به منظور رفع موانع تامین کافی کالای نساجی مورد نیاز تولیدکنندگان مبلمان با حضور، علیرضا عباسی رئیس اتحادیه مبلسازان و درودگران، استاد یداله سامنی و رامین علیزاده نایب رئیس و دبیر بسیج تخصصی صنایع مبلمان و چوب اتاق اصناف ایران و کارشناسان تخصصی نساجی مبلمان برگزار شد.

در ادامه این بازدید، مشکلات، ابعاد و مسائل میدانی این رسته صنفی بررسی و تحلیل شد تا هرچه سریعتر با همفکری کارشناسان خبره صنفی در خصوص رفع مشکلات مهم این بخش از زنجیره تولید مبل تدابیر لازم اتخاذ گردد.

حسن پور در دیدار با کارآفرینان صنعت مبلمان گفت: رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیج اصناف است و در این راستا به همفکری اتحادیه‌های صنفی و فعالان معتمد در آن بخش‌ها سعی می‌کنیم با تمام توان موانع صنعتگران کشور را رفع کنیم.

وی با حمایت قاطع از تولید ملی کشور، خواستار همدلی و همراهی بخش‌های مختلف زنجیره اقتصادی، تولیدی و صنعتی، توزیع و فروشگاهی برای تامین بهتر و منصفانه‌تر خدمات کالا و مایحتاج مردم شریف کشور شد و گذشت و ایثار همه فعالان اقتصادی را در شرایط فعلی به نفع کشور و خدمت و تسهیلات به مردم عزیز و فداکار ایران اسلامی را با الگوبرداری از شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی سبب عبور از سختی‌ها و مایه بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی دانست.

ارسال نظرات