خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
سرهنگ حیدری بیان کرد: ۹ دی، روز برچیدن نقاب ها از چهره مدعیان و شناخت حق از باطل بود. تقویت ایمان، ولایتمداری و اتحاد ملی از مهمترین دستاوردهای حماسه ۹ دی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۲۵
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

قزوین_سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به گرامیداشت خلق حماسه ۹ دی و دهه بصیرت بیان کرد: ۹ دی ماه، روز تجلی وحدت امت و ملت و تجدید میثاق با آرمان های جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری است که در این روز آحاد ملت با بصیرت لازم وارد عمل شدند و اقتدار و استحکام نظام اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.‌
 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه عنوان کرد: ملت ایران در ۹ دی ماه ۸۸ پایبندی خود به نظام و رهبری را به رخ جهانیان کشید و اثبات کرد که همچنان پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی خواهد ایستاد. فتنه‌های پیچیده هزینه های گزافی را به ملت ایران تحمیل کرد، اما دستاوردهای چشمگیری را برای ملت و نظام اسلامی به همراه داشت. تقویت ایمان، ولایتمداری، اتحاد ملی، دشمن شناسی و اتکا به دانش و توان داخلی از مهمترین این دستاوردها محسوب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: حرکت آشوبگران و شکل‌گیری فتنه های داخلی در سال ۸۸ به تمام دین‌باوران داخلی ثابت کرد  پروژه‌های زیادی جهت براندازی جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب طراحی شده است که مقام معظم رهبری از سال های ابتدای رهبری داعیانه خود به آن اشاره کردند.
 
سرهنگ حیدری اذعان کرد: ۹ دی، روز کنار رفتن نقاب ها و شناخت حق از باطل بود که ملت فهیم و آگاه  ایران با حضور خود در صحنه، انقلابیون واقعی را از مدعیان دروغین بازشناختند و نقاب تزویر سران فتنه و حامیان پشت صحنه آنها که نوکران غرب و استکبار جهانی بودند پایین کشیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر واکسینه شدن نظام در حماسه ۹ دی یادآور شد: راهپیمایی ۹ دی ۸۸ و حضور میلیونی مردم در دفاع از رهبری و حاکمیت، حماسه‌ای در غالب رفراندوم ملی بود. رسانه های بیگانه در تلاش بودند تا ملت را جدای از حکومت و نظام جلوه دهند اما ملت عظیم الشان ایران نشان دادند که مصمم تر از گذشته  پای نظام، رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
 
وی افزود: ملت ایران با بصیرت و آگاهی، اهداف پلید غده‌ها‌ی سرطانی قرن، صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار که توسط سران فریب خورده نظام در کشور مدیریت و اجرا می‌شود را خنثی می‌کنند.
 
سرهنگ حیدری در پایان گفت: ما امروز موظفیم به پاس خون شهدا، با اتحاد و همدلی ملی پای آرمان های انقلاب، امام عظیم الشان و مقام معظم رهبری بایستیم و با رفع موانع شوم دشمنان از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و پرچم این انقلاب را به دست صاحب بر حقش حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.

انتهای پیام/۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها