مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع):

سردار قاسم سلیمانی، قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با خدمت بی تکلفش به یک قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم تبدیل شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۰۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس شهید حاج قاسم سلیمانی را مایه مباهات و افتخار همه آزادی خواهان جهان اسلام دانست و گفت: تقویت جبهه مقاومت برای در هم شکستن رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم دلیل سال ها مجاهدت خالصانه او بود. وی با خدمت بی تکلفش به یک قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم تبدیل شد.

سردار قاسم سلیمانی، قهرمان بین المللی مبارزه با تروریسم است

وی مطرح کرد: با شکل گیری کامل گروهک تروریستی داعش و یورش آن ها به مناطقی از عراق و سوریه در سال۲۰۱۴ میلادی، سردار قاسم سلیمانی و یارانش برای دفاع از مردم مظلوم این مناطق از جان و زندگی خود دست کشیدند و روزها و سال ها به مبارزه با گروهک تروریستی داعش پرداختند.

حجت الاسلام رجبی افزود: البته در این میان روزنامه ساندی تایمز انگلیس، وال‌استریت ژورنال و نیویورک تایمز مدعی شدند که ایران فرماندهی ارتش از هم فروپاشیده عراق را بر عهده گرفته تا با نیروهای گروه تروریستی داعش مقابله کند. قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس عملیات دفاع از بغداد پایتخت عراق را در مقابل حملات نیروهای گروه تروریستی داعش، فرماندهی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس اضافه کرد: در این میان یک منبع عراقی مدعی شد که ژنرال سلیمانی با ۶۷ مشاور ارشد خود به عراق سفر کرد و فرماندهی عملیات‌ها را بر عهده گرفت و بر استقرار نیروهای عراقی و برنامه‌ریزی برای عملیات، نظارت دارد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها