مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بن، در جمع مردم روستای پهنا گفت: حاج قاسم بهترین الگو برای جوان تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۵۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سرداردلها با حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان روستای پهنا از توابع شهرستان بن برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین علی محیائی در این مراسم گفت: امروز فرهنگ شهادت ودرس های زندگی شهدا می تواند جامعه را  رشد دهد ، دنیا امروز به امثال سلیمانی ها نیاز دارد تا روح معنوی و الهی، بر آن  حاکم شود  و مردم عالم ببینند اسلام واقعی و بدون تحریف چنین شخصیت هایی را می پروراند ، سربازانی از جنس شهدای کربلا که مطیع اوامر ولی فقیه آماده ی  حضور منجی عالم بشریّت هستند تا ان شاءالله عالم را از فساد وتباهی نجات دهند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند : سردار  یک مکتب است و مدرسه ای قابل استفاده، امروز سردار دلها می تواند بهترین الگو برای جوان تراز انقلاب و یک فرد موفق برای جوانان و نوجوانان  باشد، اما آنچه که لازم است دراین مدرسه بیاموزیم؛ تقوا ،ولایت مداری ، اخلاص ، تواضع ، مردم داری ، شجاعت وروح بلند وبا ظرفیت است .

 وی ادامه داد: شهیدی که وقتی فرزندان شهدا جای خالی پدر را احساس می کنند پدر وار آنها را در آغوش می گیرد و نوازش می کند، به جای پدر پشت در اتاق عمل می ماند، به جای پدر در عروسی شرکت می کند،  که علت این رفتار  شهید بین الملی مقاومت، درس هایی است که او از مکتب اهل بیت علیه السلام آموخته است ،  فلذا ماهم باید در عمل  به سردار  دلها تاسّی کنیم تا همچون او عاقبت به خیر گردیم.

گفتنی است روستای پهنا در 35 کیلومتری مرکز شهرستان  بن و 60کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد  و دارای 300 نفر جمعیت می باشد.

ارسال نظرات