حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی احمدفداله امام جمعه ملکشاهی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت :دشمن بداند که با ترور حاج قاسم جنایت بزرگی مرتکب شده که منجر به نابودی‌ اش خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۸۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در مصلی نماز جمعه شهرستان ملکشاهی  با حضور عموم مردم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی احمدفداله امام جمعه ملکشاهی در این مراسم، گفت: شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی بسیار سنگین و باور نکردنی بود و قلوب تمامی انسان های آزاده جهان را جریحه دار کرد.

امام جمعه ملکشاهی شهید سلیمانی را اسطوره مقاومت و قهرمان ملی خواند و افزود: هیچ خبری در تاریخ انقلاب اسلامی پس از شنیدن خبر ارتحال امام عزیز، به اندازه خبر شهادت شهید سلیمانی برای امت اسلامی تلخ و سخت نبود.

وی به شهادت رساندن سردار دلها را بزرگترین اشتباه دشمن دانست و تاکید کرد: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی ماموریت شهید تمام می شود اما اینچنین نیست بلکه ماموریت شهید سلیمانی تازه آغاز شده است و این ماموریت با سرعت و توان بیشتر توسط همرزمان شهید، جبهه مقاومت و سپاه قدس دنبال می شود.

حجت الاسلام حسینی احمدفداله تصریح کرد: تاثیرات حیات این شهید را خون حاج قاسم نیز دارد و دشمن بداند که جنایت بزرگی که مرتکب شده منجر به نابودی‌ اش خواهد شد.

امام جمعه ملکشاهی خاطرنشان کرد: رستاخیز ملت ایران و عراق در تشییع پیکر مطهر شهیدان سلیمانی، ابومهدی‌ المهندس و همرزمان شان سیلی بزرگی به آمریکا و اسرائیل بود و انتقام‌ ها همچنان در پیش است.

ارسال نظرات