خبرهای داغ:
اسدآباد-مدیر بیمارستان قائم (ع) اسدآباد از کاهش کسورات و جلوگیری از اتلاف ۱.۵ میلیارد تومانی منابع در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۶۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

مجتبی مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه اظهار داشت: در راستای طرح‌های تحولی بیمارستان و با همکاری مجموعه‌های دخیل، از ابتدای دوره جدید مدیریتی، برنامه‌ای مدون و منسجم برای کاهش کسورات تدوین شد.

وی افزود: با هماهنگی واحد‌های مربوط توانستیم ۱.۵ میلیارد تومان از اتلاف منابع جلوگیری کرده و کسورات از ۱۰ درصد درآمد به ۴ درصد کاهش یابد.

مدیر بیمارستان قائم (ع) اسدآباد با بیان اینکه چشم انداز ما کاهش کسورات به صِفر درصد است، عنوان کرد: این افتخار حاصل کار تیمی، تلاش و پیگیری مستمر واحد‌های درآمد، IT، ترخیص، مدیریت اطلاعات سلامت، داروخانه، تجهیزات پزشکی و... بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: درآمد امسال بیمارستان به طور میانگین ۳۵ درصد از سال قبل بیشتر و کسورات کمتر از مدت مشابه سال ۹۹ بوده که این کاهش کسورات، با وجود افزایش درآمد، نشان از عزم تیم مدیریتی برای انجام دقیق وظائف دارد.

مرادی این فرآیند را نمونه‌ای بارز از ایجاد بهره‌وری عنوان کرد و ادامه داد: اعتبار ایجاد شده صرف امورات عمرانی، درمانی، خرید تجهیزات و در مجموع به نفع شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات