خبرهای داغ:
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از برگزاری اردوی جهادی ویژه بیماران نیازمند در مناطق حاشیه غرب اهواز خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ پزشک متخصص در این حرکت جهادی مشارکت دارند.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۱۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

دکتر مهران احمدی بلوطکی روز چهارشنبه اظهار داشت: پزشک متخصص قلب، جراحی عمومی، چشم، زنان، مغز و اعصاب در این حرکت جهادی که از امروز چهارشنبه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد حضور دارند.

وی افزود: این اقدام جهادی با همکاری قرارگاه جهادی بقیه الله (عج) خوزستان، موسسه همیاران کوی شیرین و مرکز بهداشت غرب اهواز برای کمک به بیماران نیازمند حاشیه غرب اهواز برنامه ریزی و اجرا شد.

دبیر شورای سلامت اهواز در ادامه گفت: جهت رفاه حال افرادی که به هر دلیلی نتوانستند برای تزریق واکسن کرونا به مراکز و یا پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند ۲ ایستگاه واکسیناسیون سیار کرونا در محل برپایی اردوی پزشکی مستقر شده است.

وی افزود: همچنین کارکنان مراکز بهداشت برای شناسایی، بیماریابی و ارائه خدمات به مادران باردار، کودکان زیر پنج سال ،سالمندان و افراد میانسال اقدام می کنند.

احمدی بلوطکی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته اردوهای جهادی پزشکی در قالب برنامه‌های یک تا چند روزه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان اهواز به‌صورت مدون و مستمر اجرا خواهد شد.

وی از خیرین و گروه‌های مردمی منطقه خواست بیماران نیازمند در منطقه را برای معالجه و بهره مندی از خدمات این گروه جهادی راهنمایی کنند.

تاکنون ۹۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال غرب اهواز یک دُز و ۷۴ درصد نیز ۲ دُز واکسن کرونا تزریق کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها