مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) بصیرت افزایی و روشن گری را وظیفه اصلی جامعه فاطمی خواند و گفت: جامعه فاطمی مقدمه ساز جامعه مهدوی است که حضرت زهرا(س) پایه گذار این جریان بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۶۸
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) در جمع بسیجیان پایگاه مسجد مهدویه و اهالی محل، حضرت زهرا (س) را تنها مادر نمونه هستی نامید و گفت: ایشان در همسرداری و تربیت فرزند و عبادت خداوند به گونه شایسته ای عمل می کرد که در این بعد از این زندگی موفق بود اما بعد اجتماعی حضرت که از آن به عنوان جامعه فاطمی یاد می شود از فراز و نشیب های بسیاری برخوردار بوده است.

بسیج یک جریان و گروه پویا و متدین است

وی مطرح کرد: جامعه فاطمی که وظیفه اصلی آن بصیرت افزایی و روشن گری بود، مقدمه ساز جامعه مهدوی است که اطاعت محض از ولی جامعه است؛ حضرت زهرا پایه گذار این جریان بود. ایشان در همسرداری و تربیت فرزند و عبادت خداوند به گونه شایسته ای عمل می کرد که در این بعد از این زندگی موفق بود اما بعد اجتماعی حضرت که از آن به عنوان جامعه فاطمی یاد می شود از فراز و نشیب های زیادی برخوردار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) از بسیج به عنوان یک جریان و گروه پویا و متدین و مومن یاد کرد و ادامه داد: عرصه‌ای که بسیج در آن ورود کرده حفظ امنیت داخلی است. در شرایطی که دشمن خارجی برای تحقق اهداف خود عواملی را در داخل سازمان‌دهی کرده و به‌وسیله این افراد با قانون نظام اسلامی مقابله می‌کند، نیروهای بسیجی بر اساس ضوابط مشخص در کنار دیگر نیروهای مسلح آن‌ دشمنان داخلی را مهار می‌کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات