ساری-همزمان با سالروز شهادت مظلومانه بی بی دوعالم حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) پیکر مطهر شش آلاله زهرایی با حضور پرشور و شعور مردم قدرشناس و فاطمی در مرکز مازندران تشییع شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۸۶
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه بی بی دوعالم حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) پیکر مطهر شش آلاله زهرایی  با حضور پرشور و شعور مردم قدرشناس و فاطمی در مرکز مازندران تشییع شد.

امروز علوی تبارها با در آغوش گرفتن فرزندان گمنام حضرت زهرا(سلام الله علیها) عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت نشان دادند.

کاروان حامل پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام که صبح امروز از میدان شهدای ساری آغاز شد در میان انبوهی از جمعیت از خیابان های شهر عبور کرد تا دوباره عطر فاطمی آغشته به رایحه جهاد و شهادت در آسمان مازندران پراکنده شود و روح و جان آدم را صیقل دهد و مازندران حال و هوای کربلایی به خود بگیرد.

فرزندان گمنام حضرت زهرا(سلام الله علیها) بعد از سالها به خانه برگشتند وامروز مردم عزادار ساری با استقبال از مسافرانی که نشان از چادر خاکی ام ابیها(سلام الله علیها) دارند، دوباره حال و هوای دوران دفاع مقدس را زنده کردند همان روزهایی که فرزندان این دیار برای دفاع از اسلام و قرآن ،به جبهه ها رفتند و  از جان خود گذشتند و حال پس از سالها چشم انتظاری این بار بی نام و بی نشان به خانه آمدند.

خبر

گفتنی است، پیکرهای مطهر شهدا برای تدفین و خاکسپاری به شهرهای بهشهر، نکا و جویبار منتقل می شوند و پیکر یک شهید هم در دانشکده فنی امام محمدباقر (ع) ساری خاکسپاری می‌شود.

یادآوری می شود از یازدهم دی ماه  استقبال مردمی از کاروان پیکر شهدای خوشنام از  رامسر آغاز و  در سطح شهرها، روستا‌ها و  حتی ادارات استان مراسم بدرقه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها