خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه‌ی رسالت را سیراب نماید، نه از اسلام خبری و نه از مکتب توحید‌بخش الهی اثری بود.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۸۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین:سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع )در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت اوج تعالی انسان، ارزشمند ترین و گرانبهاترین حرکت در فرهنگ اسلام و تشییع است.  شهید با نثار جان خود درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می‌کند. شهیدان مقاومت پویایی جامعه را تظمین می‌ کنند و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشند و ضعف و سستی را از بین می‌برند.
 
سرهنگ حیدری بیان کرد: اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه‌ی رسالت را سیراب کنند، نه از اسلام خبری و نه از مکتب توحید‌بخش الهی آثاری بود. پر محتواترین عنوان در راستای تکامل انسان از دیدگاه اسلام شهید است.
 
وی با اشاره به آیات بسیاری در بیان جایگاه شهید و شهادت اذعان کرد: شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند،بنابراین باید مراقب اعمال خود باشیم تا در پیشگاه خداوند متعال و شهدا شرمنده نباشیم. هرفردی در جایگاه خود سعی کند  منطبق بر منش شهدا عمل و رفتار کند و در مسیر شهدا گام بردارد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) گفت: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم که یک شهید را به عنوان الگو و اسوه خود قرار داده و وصیتنامه‌ی شهدا را راهنمای زندگی خود قرار دهند. قطعا تمسک به شهدا وشیوه‌ی زندگی‌آنها می‌تواند موانع و مشکلات اجتماعی موجود در جامعه که تهدیدی جدی برای جوانان ما محسوب می‌شود را از مسیر زندگی آنها بزداید.
سرهنگ حیدری در خاتمه متذکر شد:موظفیم به عنوان مسئولین جامعه اسلامی در جایگاهی که نشستیم پاسخگوی خون بیش از ۷۲ شهید برای این جایگاه باشیم.  باید مثل سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه ها در کنار مردم و خدمتگزار آنها باشیم. او وجودش را وقف اسلام و مردم کرده بود.
  

 

انتهای پیام ۱..۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها