امام جمعه ابرکوه :

جنگ امروز در جهان، جنگ اراده‌ها است

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ما و ملت‌های حق‌طلب جهان با الهام از رهنمودهای، ولی امر مسلمین دریافته‌ایم که جنگ امروز در جهان، جنگ اراده‌ها است.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۳۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ابرکوه، اظهار کرد: مسئولین کشور شبانه‌روز برای حل مشکلات در تلاش هستند و ما به لطف خدا برای فردای کشور و ملتمان کاملاً امیدواریم؛ لذا فرهیختگان بلوغ سیاسی و بصیرت و هوشیاری خود را نشان دهند و بدانند طرح مطالبات صنفی در جنگ اقتصادی، زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم می‌کند.
امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: حضور میدانی نیرو‌های مقاومت در پرتو اقتدار ایران اسلامی نشان داد کشوری که قدرت نظامی با پشتوانه اراده ملی دارد، صاحب برگ برنده است؛ اما برخی افراد کوچک‌ترین توجهی به دستاورد‌های نظامی و اقتدار ملی نداشته و هم‌کلام با دشمن علیه دستاورد‌های نظامی و مانور‌های مقتدرانه ارتش و سپاه دم می‌زنند.
حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ما و ملت‌های حق‌طلب جهان با الهام از رهنمودهای، ولی امر مسلمین دریافته‌ایم که جنگ امروز در جهان، جنگ اراده‌ها است. حیات و ممات شهید سلیمانی موجب استحکام پیوند اراده ملت‌های مسلمان در تقابل با جبهه استکبار شد و جبهه مقاومت را جان داد.
حسینی به خروج آمریکا از عراق اشاره کرد و گفت: به لطف خدا با پایان یافتن سال ۲۰۲۱ میلادی بر اساس اعلان مسئولان عراقی باید تمامی نیرو‌های آمریکایی از عراق خارج شوند و تنها مأموریت استشاری آن‌ها می‌ماند. مردم دنیا حضور مخرب آمریکا در هر نقطه دنیا را به رأی‌العین دیده‌اند که به مصداق آیه «إِنَّ الْمُلُوکَ إِذَا دَخَلُوا قَرْیَةً أَفْسَدُوهَا» آثاری جز فساد و ویرانگری با خود نداشته است.
وی یادآور شد: آمریکایی‌ها نه فقط نسبت به ایران بلکه با هیچ کشوری قصد ارتباط بر اساس تعامل را ندارند و هدفشان تقابل و زورگویی جهت تأمین منافع نامشروعشان است. آن‌هایی که هنوز خواب آمریکا می‌بینند بدانند که آمریکا روابط در پرتو معامله ندارد بلکه در پرتو مقابله را دارد که سرانجام غیر از مقاتله و مبارزه نخواهد داشت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در رابطه با توقیف کشتی اماراتی توسط رزمندگان انصار الله یمن، اذعان کرد: کشتی مزبور جزء ائتلاف غربی و در زمره هم‌پیمانان آمریکا، اسرائیل و عربستان بود و در قالب کشتی باربری، سلاح و مهمات حمل می‌کرد و توقیف آن در سالروز شهادت سردار مقاومت، یک اتفاق مهم بود که می‌تواند سرفصل جدیدی در معادلات منطقه‌ای به نفع جبهه مقاومت باشد.
حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: این اقدام انقلابی ضعف نیرو‌های ائتلاف عربی و اثربخشی ائتلاف واقعی جبهه مقاومت در غرب آسیا را نشان داد. ضمن اینکه آبرویی برای کشور امارات نگذاشته، موجب کابوسی برای غربی‌ها نیز خواهد شد؛ زیرا آن‌ها مجبورند در معادلات بین‌المللی نقش تأثیرگذار انصار الله را بپذیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار