به منظور برنامه ریزی در خصوص برنامه های ستاد نماز جلسه ای بین اعضای ستاد با امام جمعه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۱۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به دنبال انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف به عنوان امام جمعه جدید شهرستان؛ جلسه ای در ستاد نماز جمعه شهرستان سرخه با حضور امام جمعه، مسئول ستاد و اعضای ستاد نماز جمعه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

علی حمزه مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان سرخه انتصاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف را به سمت امامت جمعه سرخه تبریک و از زحمات و تلاش های خالصانه، ارزنده و ماندگار حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر تشکر و قدردانی کرد.

او در ادامه گزارشی از فعالیت های ستاد نماز جمعه در خصوص برپایی نماز جمعه و برنامه های گوناگون در طول سال در محل مصلای نماز جمعه، همکاری با نهادها و ارگان های فرهنگی جهت برپایی مراسم ها و جلسات سخنرانی و کلاس های فرهنگی ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف در این جمع اظهار کرد: ستاد نماز جمعه دو رویداد دارد یکی رویداد جمعه است که همان برپایی نماز جمعه است رویداد دیگر ستاد نماز جمعه در طول هفته است که در خصوص مسائل فرهنگی کارها را پیگیری می کند.

 او افزود: ستاد باید برای امام جمعه یک بازوی فکری باشد؛ تصمیم سازی کنند بارش فکری در برگزاری مراسم های خاص مورد نیاز است. از کلیه افرادی که توانایی همکاری دارند؛ باید دعوت شود و هرکس که مسئولیت قبول می کند باید به بهترین وجه ممکن انجام دهد.

امام جمعه شهرستان سرخه تاکید کرد: امورات را باید به صورت تشکیلاتی انجام دهیم و این کار خود نوعی تمدن سازی است و ستاد نماز جمعه می تواند زمینه ساز فعالیت های مختلف فرهنگی در شهر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها