مهار و جمع آوری سیل آب از خیابانهای شهر کنارک

فرمانده سپاه کنارک گفت: به همت گروه های جهادی سپاه شهرستان کنارک و گروه های جهادی تهران، مشهد،خوزستان، کرمانشاه و اصفهان سیل آب از خیابانهای شهر کنارک مهار و تردد در خیابانها روان شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۷۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک،  فرمانده سپاه کنارک گفت: به همت گروه های جهادی سپاه شهرستان کنارک و گروه های جهادی که از تهران، مشهد،خوزستان، کرمانشاه و اصفهان برای کمک و مهار آب به شهرستان کنارک آمده‌اند توانستیم سیل آب را از خیابانهای شهر کنارک جمع کرده و تردد در خیابانهای کنارک روان شود.

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی افزود: تعداد گروه های جهادی شهرستان کنارک ۱۵ گروه است و گروه های اعزامی از دیگر نقاط کشور ۱۰ گروه هستند ولی متأسفانه خسارت وارد شده به منازل مردم بسیار زیاد است و حتی برخی از منازل غیر قابل سکونت می باشد و برخی از مردم عزیز مان هنوز در اردوگاه ها اسکان دارند و نیازمند کمک برای ترمیم و ساخت منازل خود هستند.

وی بیان کرد: درمدت این چند روز گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه های جهادی و بسیجیان ناحیه کنارک حدود ۴۰۰ تخته پتو و ۳۵۰ بسته غذایی بین مردم سیل زده که توان پخت غذا را دارند توزیع کرده و روزانه غذای گرم برای کسانی که امکان پخت غذا را ندارند طبخ و توزیع می کنند.

این مسئول ادامه داد:  همچنان سپاه و گروه های جهادی سپاه تا زمان تمام شدن بحران مثل همیشه همراه مردم سیل زده شهرستان کنارک است.

ارسال نظرات