دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:
زاهدان/ دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حاج قاسم سلیمانی فرد نیست بلکه یک مکتب است.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۰۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسن‌علی نوری در مراسم یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی که با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده‌سپاه، معتمدین، بزرگان و سران طوایف و جمعی از مدیران و اقشار محتلف مردم در سالن اجتماعات امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد، افزود: حاج قاسم‌سلیمانی فرد نیست بلکه یک مکتب است و در این مکتب سلیمانی‌ها تربیت می‌شوند.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه داریم این مکتب که تنها متعلق به ایران نیست و هم‌اکنون در بین گروه‌های مقاومتی هم‌چون انصارالله، حزب‌الله، فاطمیون، زینبیون و حشدالشعبی آثار آن دیده می‌شود را بیش از گذشته گسترش و تبیین کنیم.

دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی-اجتماعی محمد‌رسول‌الله(ص) سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل و یاد شهدا بالاخص شهید حاج قاسم‌سلیمانی به نوعی حرکت در مسیر جهاد تبیین است، بیان کرد: مقام‌معظم‌رهبری بر شناخت دقیق فتنه و ابعاد آن تاکید دارند، چرا که تمام نشدنی نیست و از اتفاقات گذشته نیز باید درس بگیریم.

وی ضمن تاکید بر انتقال تجارت فتنه‌ها به نسل جدید، تصریح کرد: باید به درستی و دقت حوادث و وقایع را برای همگان در زمان مناسب تبیین و تشریح کنیم چرا که در غیر این صورت، دشمن روایت خود را به مردم و خصوصا قشر جوان و نوجوان القا می‌کند.

نوری خاطرنشان کرد: دشمن 30سال تلاش کرد تا در سال 1388 و به بهانه تقلب در انتخابات کار جمهوری‌اسلامی‌ایران را تمام کند، در این خصوص نیز مانورهایی در کشورهای مختلفی به‌مثل آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان و دیگر کشورهای آسیایی برگزار و با آمادگی کامل ورژن جنبش‌سبز را در ایران به مرحله اجرا می‌گذارد و چندین ماه در کشور آشوب برپا می‌کند.

وی ادامه داد: در سوریه نیز گروه‌های تکفیری، برای سرنگونی دولت بشاراسد پیشروی‌هایی انجام دادند و همه تصور می‌کردند دولت این کشور سقوط می‌کند اما ولی‌امرمسلمین، مقام‌معظم‌رهبری فرمودند سوریه باید بماند و براین اساس نیروهای مردمی و نظامی ایران اسلامی نیز با هماهنگی دولت وقت سوریه در این کشور حاضر و با گروه‌های تکفیری مقابله کردند و یکی از فرماندهان سپاه که به این کشور ورود کرد، حاج‌قاسم‌سلیمانی بود.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: از زمانی که تفکر لیبرال، میان مسئولین کشور رواج یافت،‌‌ مسیر انقلاب به انحراف کشیده شد و از مسیر هم‌دلی، برادری و ایثار منحرف شده‌ایم.

نوری با بیان اینکه میان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی تفاوتی وجود ندارد، اذعان کرد: حاج قاسم میرحسینی وقتی وارد خط مقدم جبهه می‌شد، گویا یک لشکر وارد شده بود.

وی با بیان این مطلب که حاج قاسم میرحسینی و حاج‌قاسم‌سلیمانی از گناه به دور بودند، ادامه داد: امروز زمینه گناه در جامعه فراگیر شده و دیگر در دست فرزندانمان به جای کتاب قرآن کریم،گوشی تلفن همراه، دروازه ورود به جهنم وجود دارد تا جایی‌که به رختخواب فرزندانمان رخنه کرده و در این زمینه باید هوشیار باشیم.

این مسئول اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا استقامت مردم ایران در مقابل هجمه ها که به نوعی رکورد زنی هست را از بین ببرند، امروز باید در خصوص تاریخ صدر اسلام مطالعه داشته و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم تا راحت تر بتوانیم مسیر را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب بر مبنای اسلام بوده و شهدا راه انقلاب را باز و آن را صادر کردند، ادامه داد: دستگاه امام حسین (ع) متعلق به همه است، اگر یک حکومت می‌تواند در یک بازه زمانی خاص و در یک مکان، 20 میلیون جمعیت را گسیل کند، قطعا می تواند این اندیشه را نیز ترویج دهد.

این مقام مسئول گفت: دشمن می‌داند که مردم حاکمیت را سرپا نگه داشته‌اند و به همین دلیل امروز به مردم فشار می‌آورد، در هشت‌سال مردم را به خاک‌وخون کشیدند، نفوذی وارد کشور کرده و موضوع مذاکرات را مطرح کردند، اما اقتدار امروز ما به دلیل لبخند‌های ظریف، قدم‌زدن با جان‌کِری و کت و شلوار اتوکشیده نیست، بلکه ثمره جان‌فشانی حاج‌قاسم‌سلیمانی است.

نوری بیان کرد: اگر امروز پوتین با قرآن وارد ایران می‌شود و با رهبر انقلاب، دیدار می‌کند، عزت است که باید تبلیغ و تبیین شود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی ما را از سایه جنگ ترساند و نباید از لشکر خیالی ترسید و اسم جریان روحانی رفته اما جریان فکری او همچنان در سطح کشور وجود دارد، اذعان کرد: وقتی موج اسلام‌خواهی شکل گرفت، دشمن داعش را تشکیل داد، قرآن آتش زدند و تصاویری از آدم‌های خنجر به دست و گردن‌بریده را برای اینکه گرایش به اسلام کم شود را در اینترنت به نمایش می‌گذارند.

دبیر قرارگاه مردمی فرهنگی-اجتماعی محمد‌رسول‌الله(ص) سیستان‌وبلوچستان، اضافه کرد: امروز، روز انتقام فرهنگی از قاتلی است که دستش به خون حاج قاسم آغشته است.

این مسئول با اشاره به این‌که ادای دین به شهدا ادامه دادن راه آنهاست، گفت: دشمنی که دستش به خون مالک‌اشتر ایران آغشته شده، همان آمریکایی است که میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا بتواند فساد و فحشا را در بین جوانان رواج دهد و در این خصوص باید عزم خود را جزم، عرصه جهاد را گسترده دید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات