بی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج به خواسته بحق خانواده سردار شهید حاج ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۶۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مهرماه امسال خبرنگار بسیج در گزارشی به وضعیت نامناسب یکی از بلوارهای شهر یاسوج که به نام سردار شهید حاج ستار اورنگ تنها شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و از مسئولان این استان خواست تا درخواست خانواده شهید اورنگ مبنی بر ساماندهی این بلوار در جاده کمربندی پل  سوم بشار یاسوج را پیگیری و ترتیب اثر دهند. ( کلیک کنید ) 

باگذشت سه ماه از انتشار این خبر و انتقادهای مکرر خانواده شهید اورنگ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به وضعیت نامناسب بلوار شهید اورنگ اما همچنان شهرداری و شورای شهر یاسوج هیچ اقدامی انجام نداده اند.

 این بلوار که به نام یک شهید نامدار و والامقام نامگذاری شده به محلی برای ریختن و سوختن زباله ها تبدیل شده است و با این شرایط در خور شان شهید اورنگ نیست.

خانواده تنها شهید مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد پیش تر نیز از مسئولان این استان خواسته بودند چنانچه قصد ساماندهی بلوار نامگذاری شده به نام سردار شهید ستار اورنگ را ندارند نسبت به تغییر نام بلوار و برداشتن تابلوی نصب شده در بلوار اقدام کنند که هیچکدام عملیاتی نشده است.

تصاویر زیر روز گذشته (۱۷ دی ۱۴۰۰ ) از وضعیت بلوار شهید اورنگ گرفته شده است.

بی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج به خواسته خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمدبی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج به خواسته خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمدبی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج به خواسته خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمدبی توجهی شهرداری و شورای شهر یاسوج به خواسته خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات