فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام محمد علی مشهد فرمانده پر افتخار گردان روح الله در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۶۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در پی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام محمد علی مشهد پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ام الشهید  مرحومه حاجیه خانم فاطمه عبدیان، مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید محمد علی مشهد  فرمانده رشید و پرافتخار گردان روح الله  در دوران دفاع مقدس و در آستانه ۳۶ سالگرد عروج آسمانی فرزند شهیدش  ، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند  که همواره نام و یاد او برای ایران و ایرانی موجب مباهات  و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین  بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید .

اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید مشهد و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه  رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و  فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم ، صبر و شکیبایی  مسألت دارم.

سرتیپ دوم  پاسدار حميد دامغانی
فرمانده  سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها