خبرهای داغ:

ویژه برنامه های دهه بصیرت در مومن آباد برگزار شد

همزمان با دومین سالگرد شهید سلیمانی برنامه های متنوع فرهنگی با حضور پرشور بسیجیان به همت پایگاه فاطمه بنت اسد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۹۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت و به مناسبت دومین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی مراسم تجدید میثاق با شهدا همراه با عطرافشانی مزار شهدا توسط دانش آموزان مجتمع آموزش شهدا روستای افتر در شهرستان سرخه برگزار شد.

همچنین به همین مناسبت نشست بصیرتی و مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی با همکاری هیئت امنا مسجد وهیئت ابوالفضل (ع) و پایگاه خواهران و برادران فاطمه بنت اسد روستا مومن آباد برپا شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده فاطمه بنت اسد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برگزاری یادواره شهدا در روستا فضاسازی و نظافت هیئت ابوالفضل به منظور برگزاری یادواره شهداء توسط جوانان و نوجوانان این پایگاه و پایگاه برادران حضرت ابوالفضل (ع) انجام گرفت.

‏او افزود: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون خواهران بسیجی در مرکز بهداشت و درمان روستا جهت همکاری در اطلاع رسانی واکسن دوز سوم به خانواده ها؛ حضور یافتند.

فرمانده فاطمه بنت اسد در ادامه اضافه کرد: برگزاری حلقه صالحین و برپایی نشست بصیرت در جهت بصیرت افزایی بسیجیان در مسجد با محوریت زندگینامه، اخلاق و خصوصیات سردار دلها از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

مومن آبادی بیان داشت: برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته در مورد سردار سلیمانی و برپایی مسابقه از برنامه هایی بود که نونهالان و نجوانان از آن استقبال کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها