خبرهای داغ:
شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود بر الگو‌بودن سردار شهید سلیمانی برای همه مردم و مسئولان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۵۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

سردار شهید سلیمانی الگویی ماندگاربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد با اشاره به شاخص‌های سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی این شهید یک‌مکتب انسان ساز است که باید در جامعه تعمیق و گسترش یابد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به اخلاص و ولایت مداری این شهید و ساده زیستی او، گفت: اگر این شهید در دل‌ها ماندگار شد، به خاطر اخلاص در اعمالش بود چرا که فقط برای رضای خدا تلاش می‌کرد و دنبال ریا و ستایش دیگران نبود.
او با بیان اینکه شهید سلیمانی تابع محض ولایت فقیه بود و همه چیز را از نگاه ولایت اندازه گیری و اجرا می‌کرد، افزود: این شهید در تمام کار‌ها تابع ولایت بود و پیرو واقعی امامین انقلاب بود.
سلیمانی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی این شهید و خدمت خالصانه و صادقانه به نظام و ملت، ادامه داد: این شهید بزرگوار فنای فی الله بود و آرزوی شهادت داشت و برای این امر لحظه شماری می‌کرد و در کنار آن همه وجودش وقف انقلاب و اسلام بود و از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداشت.
او با تاکید بر الکوگیری از سردار شهید سلیمانی در تمام فعالیت‌های فردی و اجتماعی و کاری بر تداوم راه شهدا و این سردار با حرکت در مسیر مکتب او تصریح نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها