سردار کریمی گفت: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این تنها با محقق شدن جهاد تمدنی محقق می شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و لازمه آن عملیاتی نمودن فرامین امامین انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که امروز باید در راس همه امور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۷۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین پنجمین یادواره گرامیداشت شهدای عملیات غرورآفرین کربلای پنج و مراسم پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز درگذشت سنگر ساز بی سنگر سردار حاج مهدی ورشابی در سالن امام خمینی(ره) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: شهدا مظهر اقتدار انقلاب اسلامی هستند و امروز عزت و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی برگرفته از مجاهدت ها و خون مطهر شهداست.

کریمی اظهار کرد: به برکت ایثار و مجاهدت شهدا، رزمندگان و مردم شجاع و دلاور ایران اسلامی که هرآنچه در توان گذاشتند به میدان آوردند اسلام ناب محمدی احیا شد و انقلاب اسلامی شکل گرفت و در چهل سال اول انقلاب علیرغم همه مشکلات و توطئه‌های دشمنان مسیر نورانی انقلاب استمرار پیدا کرد و امروز در اوج اقتدار و سربلندی است و برای ادامه مسیر باید به سیره شهدا توجه کنیم.

وی ادامه داد: جهادی که ملت ایران با روحیه بسیجی و هوشمندی کامل و با محوریت مساجد در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند تحقق سطح استراتژیک بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: مردم ایران در جهادهای مختلف چهل سال اول انقلاب اسلامی مجاهدت‌های فراوانی انجام دادند و شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شد و البته دستاوردهای بسیاری نیز خلق شد که برگرفته از خون مطهر شهدا است.

کریمی یادآور شد: علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی با هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و نظام اسلامی امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی به این درجه از اقتدار رسیده و دستاوردهای زیادی خلق شده و مردم ایران با تکیه بر قدرت خداوند و رهنمودهای ولایت در همه عرصه ها موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: مکتب اسلام ناب محمدی ملت ایران را با هدایت های امامین انقلاب اسلامی منسجم دور یکدیگر جمع کرد و آنها را برای رسیدن به اهداف بلند متحد ساخت و اگر امروز مشکلی در حوزه های اقتصادی و فرهنگی در کشور داریم باید از الگوهای موفق استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: حفظ انسجام و اتحاد در همه بخش ها و تحقق ارزش های اسلامی در نقطه به نقطه کشور را به پیشرفت های بزرگ و قله های بلند می رساند و انقلاب اسلامی را به تشکیل تمدن انقلاب اسلامی نزدیک خواهد کرد.

کریمی اضافه کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی یعنی از سطح استراتژیک خارج شدیم و اگر به عنوان یک قدرت بزرگ مطرح هستیم نشان از موفق عمل کردن در این سطح بوده و به سطح ایدئولوژیک رسیدیم.

وی اظهار کرد: برای ماندگاری انقلاب اسلامی باید همچون گذشته نقش آفرینی کنیم و برای استمرار انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار باید سطح ایدئولوژیک را ادامه بدهیم و مقام معظم رهبری که پنج مرحله را تعیین کردند باید در گام دوم انقلاب جهاد تمدنی را محقق کنیم و خودمان را با جهاد تمدنی ماندگار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز به برکت بصیرت انقلابی و حضور به موقع مردم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شکل گرفته و فرصتی بسیار مناسبی برای تحقق جهاد تمدنی ایجاد شده که باید به خوبی از آن استفاده کنیم و در مرحله اول همه باید دولت را برای موفقیت و تشکیل دولت اسلامی کمک کنیم.

کریمی ادامه داد: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این تنها با محقق شدن جهاد تمدنی محقق می شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی است و لازمه آن عملیاتی نمودن فرامین امامین انقلاب اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که امروز باید در راس همه امور قرار گیرد.

وی یادآور شد: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی، ولایتمداری و حضور مردم در چهل سال اول تمام محدودیت ها و توطئه های دشمنان را به فرصت های بزرگ تبدیل کرده و بزرگترین موفقیت ها را رقم زده و لذا امروز همه توان و تلاشمان این باشد که ارزش های اسلامی در همه بخش های کشور محقق شود و برخی از چالش ها و مشکلات ما را نباید از مسیر ناامید کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کار برای خداوند و خدمت صادقانه به مردم مهمترین رسالت امروز مردم و مسئولین است که در گام دوم انقلاب باید مورد توجه همه باشد.

کریمی گفت: عملیات کربلای ۵ یک بعد نظامی دارد که می توان به آمارها مراجعه کرد و یک بعد با عظمت کربلای ۵ ولایت پذیری و اعتماد به ولایت و کار را خالصانه برای خدا انجام دادن است و رزمندگان در این امتحان بزرگ موفق عمل کردند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ اعتماد به نصرت الهی و ولایت فقیه پیام مهم عملیات کربلای ۵ است ادامه داد: این پیام علاوه بر اینکه ملت ایران را در طول ۴۲ سال گذشته موفق کرده در جبهه مقاومت نیز دستاوردهای بسیاری خلق کرده و امروز برای عبور از مقاطع حساس انقلاب باید از این پیام مهم عملیات کربلای ۵ به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ولایت پذیری از تاکیدات مهم شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم با وصیت نامه ایشان است گفت: امروز رمز عبور از مشکلات کشور ولایت پذیری و ولایتمداری است که همه باید به این مسئله مهم توجه کنند.

کریمی یادآور شد: شهید سلیمانی در منطقه با تشکیل جبهه مقاومت ظرفیت سازی کرد و بسیج مردمی را برای دفاع از ارزش های اسلامی با کمک جوانان و مردم راه اندازی کرد و علاوه بر اینکه امروز دستاوردهای نقش آفرینی شهید سلیمانی دیده می شود در آینده نیز دستاوردهای عظیم دیگری رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی زندگی را عاقلانه شروع ، عارفانه ادامه و عاشقانه تمام کرد و در میدانهای سخت از یک رزمنده ساده کار خود را شروع و به یک ژنرال انقلابی با تدبیر و باتجربه ارتقاء یافت و با مجاهدت های فراوان پشت تمام ژنرال های آموزش دیده در آکادمی های غرب و شرق را به خاک مالید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: معرفت، اخلاص، هجرت، استقامت، سرعت و سبقت در کنار اطاعت محض از ولایت فقیه از مولفه های مهم موفقیت حاج قاسم سلیمانی است و شهید سلیمانی برای جهان اسلام امت سازی کرد و آن را برای دفاع از اسلام و ارزش های دینی پای کار آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات