خبرهای داغ:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم گرامیداشت شهدای عرفه گفت: همه شهدا از قاسم سلیمانی تا احمد کاظمی و بقیه همه دارای یک ویژگی واحد هستند و آن ویژگی این است که از یک شجره طیبه هستند و دارای یک تفکر واحد، یک رویکرد و استراتژی جهادی و انقلابی بوده‌اند.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۹۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم شانزدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه و یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: وقتی ما از شهدا صحبت می‌کنیم راجع به یک رویکرد و تفکر و استراتژی واحد بحث می‌کنیم که آن‌ها یک توان، یک قبیله، و یک قشر از مردان فاطمی و علوی هستند.

وی افزود: شهدا شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و زندگی شهدا بخشی از افتخارات این مملکت است و نگاه ما به این موضوع یک نگاه تفکری است.

جلالی با اشاره به رشادت‌های شهید احمدکاظمی، وی را فاتح خرمشهر خواند و گفت: این موضوع به درستی تبیین نشد، چرا که حاج احمد مسؤولیت قرارگاه حمزه را در راه مبارزه با ضد انقلاب به عهده داشت و او بود که غائله ضدانقلاب و ناامنی و بحران در شمال غرب را مختومه کرد و این افتخارات از آن احمد کاظمی است.

شهدا شناسنامه انقلاب اسلامی هستند

 رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: وقتی به شهدا نگاه می‌کنیم یک وحدت رویه می‌بینیم؛ شهدا سربازان خمینی و خامنه‌ای هستند و آن‌ها از قاسم سلیمانی تا احمد کاظمی و بقیه همه دارای یک ویژگی واحد هستند و آن ویژگی این است که از یک شجره طیبه هستند و در یک دانشگاه درس خوانده‌اند و دارای یک تفکر واحد و دارای یک رویکرد و استراتژی جهادی و انقلابی بوده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها