خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس از اجرای پویش «سلیمان خدمت» در روستا‌های محروم استان فارس تا پایان دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۸۷
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین صمصام در جمع خبرنگاران، با اعلام برگزاری پویش "سلیمان خدمت" از 13دی‌ماه به مدت 40 روز، اظهار داشت: هر مدافع سلامت شاغل در هر مرکز درمانی، می‌تواند با ارائه حداقل یک خدمت درمانی و یا غیردرمانی، در این پویش مشارکت کرده و در بهره‌مندی از این فیض معنوی شرکت کند.

وی با بیان اینکه برپایی این اردوی جهادی به صورت هفتگی در یکی از روستاها و مناطق محروم استان و حاشیه شیراز برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت هدفمند این پویش توسط مدیران کانون‌های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان‌های نمازی و شهید چمران شیراز انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: مدافعان سلامت در سراسر کشور و حتی عموم مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و یا سایت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اطلاعات دقیق و هفتگی این پویش را دریافت و یا در این پویش مشارکت کنند.

به گفته صمصام در نخستین هفته این پویش، کانون‌های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان‌های نمازی و شهید چمران شیراز با اعزام تیم درمانی پزشکان متخصص اعم از ارتوپدی، چشم، داخلی و قلب، زنان و زایمان و پیراپزشکان، بیماران مراجعه‌کننده منطقه کم‌برخوردار روستای رمقان از توابع کهمره سرخی شیراز را تحت معاینه قرار دادند.

اجرای پویش «سلیمان خدمت» در روستا‌های محروم استان فارس تا پایان دهه فجر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: در این اردوی جهادی، بیش از 200 بیمار توسط متخصصان در رشته‌های مختلف تحت معاینه قرار گرفته، پس از تشخیص بیماری‌های آنان، راهکارهای درمان به بیماران ارائه شد.

وی تصریح کرد: بی‌شک نمایش اقتدار بسیجیان در ارایه خدمات جهادی به مردم، موجبات شور، نشاط و امیدآفرینی در بین مردم و نیز تقویت اعتماد آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها