نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ویژگی های شهید سلیمانی به یک الگو در دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۶۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام سید محمد باقر هاشمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:اول ویژگی سردار پیروزی در جهاداکبر و مبارزه با نفس بود که بر نفس خود پیروز شدگان در این صورت ارائه خدمت نا برای رضای خدا خواهد بود در زندگی حاج قاسم او بر هیچ کس ظلم نکرد و همیشه مطابق با معیارهای اسلامی رفتار کرد و همه افتخارات او زائده جهاد با نفس او بود.

وی افزود: شهید سلیمانی به معنای واقعی عاشق خدمت بود لذا دشمنان هم بر عظمت او اعتراف کردند و در هر مکانی که حضور می یافت تجلی خدمت دیده می شد.

هاشمی در ادامه گفت: معجزه بزرگ سردار سلیمانی کار عاشقانه و از فرهنگ های در کشورهای مختلف تحت یک پرچم گرد می آید و کوچکترین اختلافی پیش نمی آید

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت: حاج قاسم هم قیمتی زندگی کرد وقیمتی از دنیا رفت چرا که شهادت او دشمنان را خوار وذلیل و گرفتار کرده است.

وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های حاج قاسم نبوغ نظامی است که پیچیده ترین عملیات و داعش که محصول اندیشه کده های استکباری است به دست حاج قاسم نقش بر آب شده و همه توطئه ها خنثی شد ودشمن که چنین عظمتی را دید چاره ای جز با شهادت رساندن او نداشت .

هاشمی خاطرنشان کرد: حاج قاسم تلاش ویژه‌ای برای وحدت و هم گرایی داشت و هرکاری انجام می داد در راستای فرامین ولایت فقیه بود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: تمسک حاج قاسم واقعا به قرآن واهل بیت بود ، اگر بخواهیم از نجات یافتگان و هدایت شدگان باشیم باید با قرآن مانوس بوده ، از پلیدی های دوری کرده و همیشه خود را محضر خدا ببینیم.

ارسال نظرات