مسابقات مینی فوتبال جام بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گرامیداشت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفی تیم های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۰۴
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آیین اختتامیه  مسابقات مینی فوتبال جام بسیج ادارات و کارمندان استان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در چمن مصنوعی سپاه فتح برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات که از ۱۳ آذر امسال آغاز شد ۲۴ تیم در ۶ گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند. 

سرهنگ ارژنگ تندپور افزود: دیدار رده بندی بین تیم های شهرداری یاسوج و بانک ملی برگزار شد که تیم شهدای شهرداری یاسوج با نتیجه سه بر یک تیم بانک ملی را مغلوب کرد.

وی بیان کرد: در فینال نیز تیم آموزش و پرورش بویراحمد با نتیجه۴ بر صفر بانک رفاه استان را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی گفت: در پایان این مسابقات نیز به تیم های اول تا سوم ،تیم اخلاق و بازیکن اخلاق هدایایی از جمله لوح سپاس، کاپ و مدال اهدا شد.

تندپور ابراز داشت: این مسابقات به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری معاونت تربیت بدنی سپاه فتح، هیئت ورزش همگانی شهرستان بویراحمد و استان، معاونت شبکه بهداشت و درمان سپاه فتح و داوران استان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از روابط عمومی بانک سپه استان و روابط عمومی شهرداری یاسوج به خاطر همکاری در فضاسازی محیط برگزاری مسابقات و هر چه بهتر برگزار شدن رقابت ها تقدیر شد.

تندپور گفت: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات توجه به موضوع رفاقت به جای رقابت و تاکید بر اخلاق ورزشی، منش پهلوانی و گسترش مکتب سردار دلها و تاکید بر شعار عقل سالم در بدن سالم است.

اختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شداختتامیه مسابقات مینی فوتبال جام ادارات کهگیلویه و بویراحمد / تیم آموزش و پرورش بویراحمد قهرمان شد

ارسال نظرات