عضو هیات علمی گروه جغرافیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) گفت: رشته جغرافيا در ليست رشته هاي كارشناسي ناپيوسته دانشكده علوم انساني این واحد دانشگاهی است.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۳۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد: دکتر پروانه زیویار گفت:   رشته جغرافيا در مقطع كارشناسي از گرایشات متنوعی برخوردار است و گروه جغرافيا در مقاطع تحصیلات تکمیلی و اساتید فرهیخته جزء رشته های پرطرفدار محسوب می شود.

عضو هیات علمی گروه جغرافیا واحد یادگار امام خمینی (ره) تصریح کرد: جغرافيا از رشته هاي كاربردي مورد نياز جامعه است.

وی جغرافياي طبيعي با گرايش هاي ( اقليم شناسي ) ( ژىومورفولوژي )، جغرافيا و برنامه ريزي با گرايش هاي ( شهري ) ( روستايي) را از رشته ها و گرایشات این رشته در این واحد دانشگاهی بیان کرد.

زیویار اضافه کرد: فرصت هاي شغلي براي كليه رشته هاي دانشگاهي منوط به وجود ارتباط دانشگاه و جامعه  است ؛ كه اگر دانشگاه و جامعه امكانات ارتباطي را فراهم آوردند ؛ با توجه به نوع رشته ها و نياز جامعه ؛بازاركار هم فراهم است .

دانشیار گروه جغرافیا واحد یادگار امام خمینی(ره)  از جمله راهکارهای جذب دانشجو را برقراري ارتباط از بالا به پایین در مجموعه هاي دولتي از طريق دانشگاه، اعمال تغييراتي در سرفصل رشته هاي مربوطه ، تاكيدهاي لازم در كسب مهارت هاي لازم در قالب دروسي با عنوان کارورزی بیان کرد.

 

ارسال نظرات