خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با همت ستاد دیه استان و کمک خیران در ۱۰ ماهه امسال ۲۴۶ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۷۹
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی ‌با اشاره به آزادی زندانیان اظهار کرد: با همت ستاد دیه، کمک خیران و بسیج حقوقدانان استان، 42 نفر از زندانیان معسر و بدهکار مالی و جرایم مالی غیر عمد آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند که با احتساب این 42 نفر زندانی از ابتدای سال تاکنون 246 نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد خوزستانی از بند زندان رهایی یافتند.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: در امر آزادی این زندانیان، بسیج حقوقدانان استان بالغ بر 500 میلیون تومان جهت پرداخت بدهی این 42 زندانی معسر و بدهکار کمک کردند و جا دارد از خیران و بسیجیان حقوقدانان که در این کار خیرخواهانه و خدا پسندانه همکاری و مساعدت داشتند تشکر و قدردانی شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در مجموع بدهی این زندانیان 26 میلیارد تومان بوده است گفت: حدود 20 میلیارد تومان این بدهی با پذیرش اعسار از سوی دادگستری استان فراهم شد و همچنین شکات بیش از 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از طلبشان گذشت کرده اند که زمینه آزادی این 42 نفر فراهم شد.

مرادی گفت: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم و باید در مسیر شهدا برای رفع مشکلات مردم و کمک به آنان گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها